1 Skrevet 14. februar 2008 #1 Skrevet 14. februar 2008 Var på ultralyd forleden dag. Der fortalte jordmoren oss at vi mest sannsynlig ventet en jente basert på to tydelig linjer som indikerte kjønnsorganet. Er dette et sikkert tegn på at det er jente?
Jannamor Skrevet 14. februar 2008 #2 Skrevet 14. februar 2008 Hvilken uke er du i da? Det høres jo riktig ut det
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2008 #4 Skrevet 14. februar 2008 Jeg var også på ultralyd i går, der så legen først en gutt med testikler... men så forsvant de og det ble en jente... Hmmm... Tør nok ikke belage meg på hverken det ene eller det andre.
flopp Skrevet 14. februar 2008 #6 Skrevet 14. februar 2008 Vi fikk beskjed om at vi venter en gutt, men jeg synes det er vanskelig å se det... Har lest at på jenter er det TRE streker man skal se på UL....??!! Fant en link til en amerikansk side tror jeg det var, skal se om jeg finner den igjen.
Tredjemann på vei :D Skrevet 14. februar 2008 #7 Skrevet 14. februar 2008 Skjønner ikke helt hvordan det kan bli tre streker jeg da, ettersom et kvinnelig kjønssorgan består av to avlange lepper og en strek i midten. Altså jeg så tre streker, men ikke tre hvite streker. Jeg så klart og tydelig et avlangt, lyst område delt av en svart strek på midten, og med mørkere farge rundt det hele. Så ikke mye ut som en guttetiss nei.
LykkeLove Skrevet 14. februar 2008 #8 Skrevet 14. februar 2008 Så rart..jeg trodde at en guttetiss var vanskelig å ta feil av.. De sier det er værre med jente..hmm Jeg venter gutt og det var klart en liten klump mellom beina, så kan ikke skjønne annet en at det kommer en gutt..
flopp Skrevet 14. februar 2008 #9 Skrevet 14. februar 2008 Her er linken: www.ob-ultrasound.net/genderfaq.html
1 Skrevet 14. februar 2008 Forfatter #10 Skrevet 14. februar 2008 Jeg også trodde det skulle være tre hvite strek når det var jente, men på barnet jeg venter viste utralyden altså to. Takk for link forresten:)
monilu- Har født Skrevet 14. februar 2008 #11 Skrevet 14. februar 2008 Jeg fikk ikke noe klart svar på ultralyd. Først trodde jordmor jente, deretter gutt. Men så ble hun usikker fordi navlestrengen lå imellom bena.
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2008 #12 Skrevet 14. februar 2008 Men visst jordmor er helt sikker på hvilket kjønn det er , så skal det vel mye til at det er feil eller? Dere som har født før har dere noe erfaring med at dere har fått annet kjønn en det som ble sagt på ul...
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2008 #13 Skrevet 14. februar 2008 Vil også vite litt mer om det, for nå klarer jeg ikke la være å kjøpe klær lenger:)
MorCathy *spire fire og fem!!* Skrevet 14. februar 2008 #14 Skrevet 14. februar 2008 Hos oss var ikke jordmor i tvil, og siden hun ikke fant skille mellom barna jeg har i magen, så kom det en jordmor til og hun sa også at hun så gutter.. Eneggede gutter Forrige gang så JM at det var jente i uke 18+2 og tulla kom sterk og fin mange uker senere
Putte68 Skrevet 14. februar 2008 #15 Skrevet 14. februar 2008 Jeg venter ei jente og vi så veldig tydelig tre streker på UL. To hvite og en sort i midten. JM var ikke i tvil om at dette ble ei jente. Så nå håper jeg virkelig at det blir ei jente ellers må den gutten ha på mye rosa tøy de første månedene:-)
Liss,♥ ♥ T,M,L♥ ♥ Skrevet 15. februar 2008 #16 Skrevet 15. februar 2008 Vi venter også jente, og så helt klart 3 streker på UL. JM mente dt var ei jente, men sa at man kunne aldri si det sikkert før ungen var ute... Men hu kunne heller ikke se noen tegn på at det skulle bli gutt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå