Gå til innhold

Flauser hos underlivslegen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så mye hyggeligere med det ordet:o)

Som noen av dere vet har jeg gått igjennom IVF for å bli gravid, har sittet i stolen noen ganger ja.

En gang kledde jeg av meg på overkroppen også, hvorfor vet jeg ikke, men da sa legen at jeg kunne beholde genseren på. Mannen min holdt jo på å knekke sammen på stolen når han så hva jeg holdt på med.

En av gangene hadde vi også med oss Flisa, hun var nok rundt 2 år den gangen. Jeg la meg opp i stolen, trakk underlivet godt fram og legen begynte å sjekke om eggene mine var modne til uttak. Da smeller det fra Flisa: Mamma, skal du se på tv? Kan jeg også...

Det skal sies at resepsjonsdamen lurte på hva vi lo av inne på kontoret etterpå.....

Ps: Det er ikke ofte det blir ledd på kontorene der!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg klarte å rive ned ene bøyla da jeg skulle utav stolen en gang..følte meg rimelig "teit" da :-D

Skrevet

Uff.. Heldigvis ikke hatt noen flauser i den stolen, men legen har kommet med noen "morsomme" komentarer.. Syns det er skikkelig ubegagelig.. :(

Skrevet

Det var jo ikke noe jeg gjorde, men det ble jo ganske morsomt... for strømmen gikk midt under undersøkelsen så etter litt fomling for å prøve å ta celleprøve i tussmørket så sa legen: " nei, dette går ikke!" og stakk ut og hentet en lommelykt. Så resten av GUen ble gjennomført mens han hadde lommelykt under haka! Tror aldri jeg har ledd så mye på et legekontor noen gang!

Skrevet

flaueste ever, må være når jeg og mannen "hadde oss" noen timer før. Jeg trodde jeg skulle ha vanlig UL, men neida... Aldri vært så flau før:P

det kommer jo til slutt ut igjen det som kommer inn:P Og da sier legen til sykepleieren som stod der: Kan du hente et lite papir, det er litt mye her nå..." Mens han så opp på mannen min!!

FLAUUUUUUUUUUUUUUUT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Som jeg skrev i et en av de andre gu trådene, så har jeg også begynt å kle av meg på overkroppen... Var på 6 ukers kontroll, så jeg var i ammetåka!

Skrevet

Hahaha.... ;)

Jeg synes nesten turen fra der man kler av seg til stolen er værst.. Så jeg nynner alltid når jeg går bortover til stolen.. Tenker aldri over det før etterpå da.. hehe

Skrevet

På en av Sydneys radiostasjoner i Australia kan man ringe inn og fortelle

om sine mest flaue historier. Man kan vinne mellom 1000-5000 $. Denne historien innbragte $ 5000.

Jeg hadde time hos gynekologen litt ut i uka for å få tatt den årlige celleprøven. Tidlig en morgen ringte de fra legens kontor for å fortelle at de hadde fått en avbestilling, og at jeg kunne komme inn tidligere, - faktisk samme morgen kl 09:30. Jeg hadde akkurat fått alle i vei til skole og jobb og klokka var allerede blitt kvart på 9. Det ville ta minst 35 minutter å kjøre til legen, så jeg hadde litt hastverk.

Som de fleste kvinner ville jeg bruke noen minutter ekstra på underlivshygiene før et besøk hos gynekologen, men denne gangen var det ganske enkelt ikke tid for en grundig rengjøring. Jeg tok derfor bare en vaskeklut som tilfeldigvis lå ved servanten på badet og vasket meg litt raskt 'der nede', slik at jeg iallfall så presentabel ut. Da jeg var ferdig, kastet jeg vaskekluten i skittentøykurven, slengte på meg klærne, hoppet

inn i bilen og kjørte i ilfart til undersøkelsen.

Jeg måtte bare vente et par minutter før det var min tur til å gå inn til legen. Da jeg, som alle kvinner, hadde vært gjennom denne prosedyren flere ganger i livet, hoppet jeg vant opp på undersøkelsesbenken, tittet opp i taket og innbilte meg at jeg befant meg i Paris eller et annet sted laaaangt borte.

Legen kom inn, og jeg må jo si at jeg ble litt forbauset da han sa: "Oi da, i dag har vi virkelig anstrengt oss!". Jeg svarte ikke og sukket av lettelse da undersøkelsen var over for denne gangen.

Resten av dagen gikk som vanlig med vasking, innkjøp og matlaging.

Da skolen var slutt og min 6-årige datter lekte for seg selv, ropte hun fra badet:

"Mamma, hvor er vaskekluten min?"

Jeg sa til henne at hun kunne ta seg en ny fordi den gamle skulle vaskes.

Hun svarte: "Nei mamma, - jeg må ha akkurat den som lå på servanten. Jeg hadde jo pakket inn alt glitteret mitt i den!"

Skrevet

Hehehe... Har vel ikke flauset meg veldig ut, men var hos gyn. ifm. med en SA jeg hadde hatt den 12. i mnd. Ut i undersøkelsen spurte han "Var det trettende?"

"Ja, det var jo litt slitsomt......." sa jeg.

"Eh... nei, hadde du SA den 13. ???"

Hehe, han lurte jo på datoen igjen, det skjønte jo ikke jeg... litt flaut var det jo, men overlevde det fint... :)

Skrevet

...enda en morsom tråd! :)

Jeg var vel 16 omtrent da jeg skulle fjerne en føflekk i skjeden. Tilstede var en mannlig lege og en kvinnelig sykepleier, og det var duket for klassisk sykehusromanse. Så over mitt blottlagte tenåringsunderliv foregikk dampende flørting! Det var ikke ekkelt eller noe, det var mer som om jeg omtrent ikke var tilstede, de hadde bare øyne for hverandre. Flaks at de klarte å ta vekk føflekk og sy pent igjen.

...og et malapropos, kom på når jeg leste om hun som hadde kledd av seg alle klærne. Onkelen min skulle sjekke kneet sitt da han kledde seg splitter naken hos legen. Han kunne ikke skylde på ammetåka heller...

Skrevet

Ikke min flause da, men en venninne av meg.

Hun var på svangerskapskontroll, så fikk hun beskjed av legen sin om å gjøre seg klar, han skulle bare hente noe. Hun kledde av seg på underkroppen og la seg klar i stolen med beina i bøylene. Legen kom inn, så rart på henne, og "Ehhh, jeg bare lytte på hjertelyden, ingen gynekologiskundersøkelse i dag" Stakkar, hun hadde missforstått. Han mente jo bare at hun skulle legge seg på benken og dra opp genseren så han fikk lytte på magen.

Skrevet

Har hørt om en som gikk feil vei opp i stolen, altså med ansiktet inn mot ryggstøtta og rompa ut mot legen. Tenkte nok ikke over hva fotbøylene var til..

Ser det levende for meg!

Mulig det bare er atter en vandrehistorie, altså:-)

Skrevet

En tidligere kollega stilte til sin første underivsundersøkelse i body som man tok av ovenfra. (Det var jo veldig moderne for noen år siden)Ser liksom for meg hun liggenes helt naken i stolen. Det var visst det hun gjorde:)

Skrevet

OMG!

Og er vanvittig glad for, på generelt grunnlag- vel å merke - at voksenbodyen ligger på motehistoriens gravplass. Måtte den aldri gjenoppstå!

Skrevet

Likte de egentlig ganske godt, jeg. Hadde flere,med knepping i skrittet. Etter å stadig vekk se noen stygge tilfeller av g streng bruk er jeg egentlig for at dette blir mote igjen:)

Skrevet

Erru gæærn! Hadde en frøktelig støgg en med rød blonde. Kronisk gnagsår i skrittet...

Er ikke fan av g-streng heller...

Skrevet

En venninne av meg greidde å prute på prisen hos gynekologen. Det synes jeg var godt gjort. Hun fikk det for 1/2 pris. Det synes jeg var odt gjort, jeg hadde aldri kommet på tanken :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...