englebarn x 2 Skrevet 14. februar 2008 #1 Skrevet 14. februar 2008 Har dere tips til gode og dårlige kjøp når det gjelder klær? Jakter på utedress til jenta vår, men dressene har en tendens til å bli korte i beina og alt for vide i overkroppen, som igjen fører til av ermene blir alt for lange... Janus sin babyull body er f.eks. alt for vid for jenta vår. Flere som har noen tips?
ninsoer Skrevet 14. februar 2008 #2 Skrevet 14. februar 2008 så de ha på knøttene utedresser som var lange å smale.. vurderte om jeg skulle kjøpe en til neste vinter men ska se om de ikke setter de ned snart..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå