Gå til innhold

Dere med 24 dagers syklus,når har dere El?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror jeg har ganske rett når jeg sier at det går ca 14-16dager fra el til ikm dagen uansett hvor lang syklusen er:)

Skrevet

Nei, dette gjelder faktisk ikke alle.

Det finnes de som har færre dager mellom EL og IKM.

Om man har under 10 dager mellom EL og IKM (også kalt lutealfasen) kan egget ha for kort tid på seg til å feste seg, og da burde man oppsøke hjelp tror jeg.

Skrevet

okei:)

men sånn "normalt" at man kan bli gravid så bør det gå 14-16dgr:)

men alle er så forkjellige:)

Skrevet

Ja, det stemmer! :-)

Skrevet

Jeg har egentlig ustabil syklus.Varierer fra 20-28 dager.Jeg fører opp et skjema for når jeg har mensen og når El er.og det er så forskjellig..irriterende! Jeg kuttet ut pillen i august.og ihvertfall 2 ganger har jeg fått mensen på dag 24.D var slik nå sist også.En gang fikk jeg El på dag 8 og den andre gangen d var 24 dagers syklus fikk jeg El på dag 12.Da fikk jeg ikke mensen før den 28 dagen.I dag er jeg på dag 9.Og ingen El hittil...MEN jeg har blærekatarr! Og aner ikke om jeg da IKKE får positiv El test da,siden urinen blir annerledes da.Hva tror dere?

Jeg får vel ikke mensen på dag 24 kansje da..Uff!!! I januar fikk jeg El på dag 9,da kom altså mensen på dag 24..

Jeg lurer slik på når egentlig den syklusen egentlig skal stabilisere seg altså!!! Plagsomt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...