Gå til innhold

Hvilken størrelse i Reima for 3 åring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å kjøpe vinterdress på tilbud nå som skal passe til høsten igjen, han blir 3 år i august. Han er gjennomsnittlig lang, men er lang i ryggen. Hvilken størrelse bruker deres 3 åringer? Troll dressen hans er med vilje kjøpt stor og den har det gått greit å snøre inn i livet og i beina, går det også an med Reima?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har str. 98 her, blir 3 i vår. Den regner jeg med passer ut neste vinter også. Selv om den er litt stor nå, virker den behagelig. Bare bretter opp armene litt. Sitter fint i klivet, og strikken sitter bra under skoene.

Skrevet

Reima sine dresser pleier å være ganske store i størrelsen, men er han lang i ryggen, kan kanskje 98 bli litt liten......? Prøv den nå, så ser du hvor mye du har å gå på. Han vokser ikke mer enn 5 cm i sommer i hvert fall :)

Skrevet

Takk for svar. Han har bodyer i 98 fra Name It og de passer bare såvidt.. Er veldig fornøyd med Troll, men Reima er jo også bra og med 40% rabatt gjør det godt for lommeboka.. :o)

Skrevet

gutten vår var 3 i november og 98 satt akkuratt denne sesongen.

Jeg ville gått for 104.

Skrevet

104. Jenta mi er 3år og 10mnd nå og har 104. Bare så vidt den holder tenker jeg, ganske snau i ryggen selv om den passer på armer og ben.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...