Minnie Mom Skrevet 14. februar 2008 #1 Skrevet 14. februar 2008 Vurderer å kjøpe vinterdress på tilbud nå som skal passe til høsten igjen, han blir 3 år i august. Han er gjennomsnittlig lang, men er lang i ryggen. Hvilken størrelse bruker deres 3 åringer? Troll dressen hans er med vilje kjøpt stor og den har det gått greit å snøre inn i livet og i beina, går det også an med Reima?
peonererfine Skrevet 14. februar 2008 #2 Skrevet 14. februar 2008 Har str. 98 her, blir 3 i vår. Den regner jeg med passer ut neste vinter også. Selv om den er litt stor nå, virker den behagelig. Bare bretter opp armene litt. Sitter fint i klivet, og strikken sitter bra under skoene.
Dotten Skrevet 14. februar 2008 #3 Skrevet 14. februar 2008 Reima sine dresser pleier å være ganske store i størrelsen, men er han lang i ryggen, kan kanskje 98 bli litt liten......? Prøv den nå, så ser du hvor mye du har å gå på. Han vokser ikke mer enn 5 cm i sommer i hvert fall
Minnie Mom Skrevet 14. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. februar 2008 Takk for svar. Han har bodyer i 98 fra Name It og de passer bare såvidt.. Er veldig fornøyd med Troll, men Reima er jo også bra og med 40% rabatt gjør det godt for lommeboka.. )
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 14. februar 2008 #5 Skrevet 14. februar 2008 gutten vår var 3 i november og 98 satt akkuratt denne sesongen. Jeg ville gått for 104.
Salat Skrevet 14. februar 2008 #6 Skrevet 14. februar 2008 104. Jenta mi er 3år og 10mnd nå og har 104. Bare så vidt den holder tenker jeg, ganske snau i ryggen selv om den passer på armer og ben.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå