*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 14. februar 2008 #1 Skrevet 14. februar 2008 Vanligvis så har jeg EL rundt dag 16, men nå kan det se ut som jeg har prestert å ha EL på dag 7!!:-S Kan du se på charten min og si hva du tror? http://www.fertilityfriend.com/home/1927b5 Tuusen takk hvis du hvis du tar deg tid;)
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 14. februar 2008 #2 Skrevet 14. februar 2008 Jeg må faktisk si meg litt enig med deg. jeg ser på den andre charten din å ser at du vanligvis har temper under 36.3 før EL, å de siste nå er jo faktisk over. Er alle de andre syklusene dine på same måte, altså med temper under 36.3 før EL??? De neste tempene dine vil nok avsløre mer
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 14. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. februar 2008 Tusen takk for svar, du er alltid så snill! Alle de andre syklusene har også temper under 36,3 før EL ja. Får vente å se om tempen fortsetter å være høy de neste dagene. Gir opp denne kroppen hvis jeg hadde EL på dag 7, da får jeg syklus på 17-18 dager:P
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 14. februar 2008 #4 Skrevet 14. februar 2008 hehe, takk. Er bare hyggelig å kunne hjelpe. Kunne svart på mange innlegg, men det blir ikke alltid med meg, så da er det greit nok for berre spør spesifikk etter meg. Har vert her siden 2004 så jeg har svart mange ganger på det samme;) Høres ut som EL da ja, men jeg skal komme inn å se hva jeg mener i morgen. Nå glemmte jeg å sjekke hvor lang lutealfasen din pleier å være, men dersom den er 10 dager så får nok en syklus på ca 18 dager
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 14. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. februar 2008 Oj, det er ikke rart at du har peiling når du har vært her siden 2004:) Koselig at du fortsatt gidder å svare! Tusen takk for at du skal se i morgen. Har lutealfase på 10-11 dager, så blir nok rundt 18 dagers syklus da ja:( Uff, håper tempen synker igjen. Hadde litt EL-slim nå, så tror hormonene er på bærtur...
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 14. februar 2008 #6 Skrevet 14. februar 2008 hehe. Jeg venter spennt til i morgen. Lykke til;)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 15. februar 2008 Hei:) Tempen sank i dag, jippi! Men jeg våknet 2 timer før jeg skulle tempe, og lå våken en halvtimes tid, så da er vel ikke tempen helt til å stole på..
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 15. februar 2008 #8 Skrevet 15. februar 2008 Da ser det foreløbig ut som om du ikke har hatt EL likevell;) Det er slik at tempen ikke alltid er helt til å stole på, men i ditt tilfelle så er det ikke farlig. da du har ligget våken så er tempen din blitt høyere enn den skal, og den er jo fortsatt veldig lav. Så det går helt fint. jeg selv sover aldri gjennom en hel natt, men jeg klarer fint å tyde tempene likevell
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 15. februar 2008 Det er sant! Supert, tuusen takk igjen:D Da satser jeg på at EL kommer til vanlig tid;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå