~Fanta~ Skrevet 14. februar 2008 #1 Skrevet 14. februar 2008 På veske og sko altså....Sort eller sølv? Har brukt sort før, men er liksom litt lei det nå......:-/ Synes dere det er fint med sølv til rødt? Det er gallamiddag, og blir mye smoking og flotte kjoler.........))
Dronningen! Skrevet 14. februar 2008 #2 Skrevet 14. februar 2008 Gull er jo fint... men sølv er nok vinneren. Jeg har 2 vesker, sjal og sko om du trenger:o)
Tropical Island Skrevet 14. februar 2008 #3 Skrevet 14. februar 2008 Gull eller sølv ville jeg ha valgt.
Gjest Skrevet 14. februar 2008 #4 Skrevet 14. februar 2008 jeg liker ikke så godt sølv og rødt, da haller jeg mot gull:)
~Fanta~ Skrevet 14. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. februar 2008 Hmmm, gull har jeg ikke tenkt på engang... Liker liksom sølv mye bedre, men vet liksom ikke hvordan det blir til rødt:-) Men høres jo ut som det blir bra da:o))
Chiabatta Skrevet 14. februar 2008 #6 Skrevet 14. februar 2008 På denne tiden ville jeg ikke hatt sort. Rødt og sort passer til jul, liksom... Hvitt eller sølv er jo flott.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå