august baby:) Skrevet 14. februar 2008 #1 Skrevet 14. februar 2008 hei hei var hos ¨jordmor i går og jeg er 25 uker på vei og har bare lagt på meg 2 kg noen andre som har lagt på seg så lite?dette kan jo ikke være bra?blir litt bekymret jeg da men magen vokser da hehe
*Super*Mamman* Skrevet 14. februar 2008 #2 Skrevet 14. februar 2008 Fosteret tar det den trenger av næring uansett, så om du legger på deg lite, er mest "skadelig" for deg selv...( ikke at det er skadelig da, hehe). Og så lenge magen vokser, trenger du ikke å bekymre deg..
Piamor Skrevet 14. februar 2008 #3 Skrevet 14. februar 2008 Jeg har ikke lagt på meg noe siden første kontroll, men regner med jeg la på meg et par kilo før det. Var på slanker`n rett før jeg ble gravid,da kommer det automatisk på et kilo eller to når man går av kuren. Sist jeg var på ul sa de at lillemor i magen var på pluss-siden. Jeg har nok å ta av å magen vokser, så jeg bekymrer meg ikke! Jeg er forresten uke 24+3
skatten kom i mai :) Skrevet 14. februar 2008 #4 Skrevet 14. februar 2008 eg har vel lagt på meg nesten 1 kg mer enn startvekta (gikk ned i begynnelsen) og e idag 25+0 når vi var på ultralyd forrige uke var småen +2% i vekst.. så han ser ut til å ha det bare fint.. så har eg litt å ta i fra før, men uansett så får småen det han trenger av næring så lenge du har et ok kosthold..
Nordlyspar♥ Skrevet 14. februar 2008 #5 Skrevet 14. februar 2008 det går bra det... gikk selv ned 8 kg først, nå har jeg lagt på meg 1,2 kg... babyen tar det den trenger uansett :0)
¤¤angelina¤¤ Skrevet 14. februar 2008 #6 Skrevet 14. februar 2008 Hei, det er ingenting å bekymre seg for. Forrige gang jeg var gravid, gikk vekta ned til jeg var i uke 20! Nå er jeg i uke 14 og vekta har først gått ned ett par kilo og deretter opp en halv kilo.
Stoltmai mamma:) Skrevet 14. februar 2008 #7 Skrevet 14. februar 2008 Hei.. er 26+4 og har bare lagt på meg 0,5kilo, va hos jordmor i går,spurte henne ang dette, synes jo det er lite, men siden jeg har litt og ta av va det ikke farlig, har jo gått ned i meg selv.. magen vokser som den skal så skulle ikke bekymre meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå