råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 14. februar 2008 #1 Skrevet 14. februar 2008 Flere ganger i uken? et par ganger i mnd? spør fordi vi ikke har noe familie eller venner i nærheten her hvor vi bor.... så da begrenser det seg for hvor ofte vi er ute bare vi to voksne uten barn!!!
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 14. februar 2008 #2 Skrevet 14. februar 2008 Ikke så ofte... Men det varierer. Det kan gå 3 mnd. mellom hver gang vi trenger barnevakt. Og en mnd. har vi kanskje barnevakt 2 ganger. Vi har familien like ved. Og mamma og pappa sitter mer enn gjerne barnevakt til lillegutt, så vi er heldige sånn.
Sjefsmegga Skrevet 14. februar 2008 #3 Skrevet 14. februar 2008 Akkurt nå så ofte vi kan få..noen timer i hvertfall siden vi pusser opp barnerom og loftstue...heldigvis har vi familie i nærheten.
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 14. februar 2008 #4 Skrevet 14. februar 2008 Hver 2 eller hver 3 mnd har vi vel barnevakt en kveld tenker jeg :-) Ellers har vi snuppa med oss der vi er stort sett.
kua kalva,drektig igjen Skrevet 14. februar 2008 #5 Skrevet 14. februar 2008 ja,men det er stort sett bare på kveldstid om mannen må jobbe overtid å jeg holder kurs
Gjest Skrevet 14. februar 2008 #6 Skrevet 14. februar 2008 Vi burde nok ha vært mer sammen uten barn, men det blir fort til av vi bare har barnavakt når noe blir arrangert i tilknyttning jobb og vennekrets.. Kanskje en gang i mnd?
petite fleur Skrevet 14. februar 2008 #7 Skrevet 14. februar 2008 Vi har barnevakt 1-2 ganger i mnd. Ikke fordi vi skal ut på byen, men fordi vi liker så godt å gå på kino...;-) Så blir bare for noen timer om gangen.
Brillemamma Skrevet 14. februar 2008 #8 Skrevet 14. februar 2008 Hmm...husker ikke sist vi hadde barnevakt...er sikkert 4-5mnd siden... Svigers bor bare ett par minutter kjøring unna, og de stiller villig opp som barnevakt..men vi har ikke bruk for så veldig ofte... Men de kommer jo gjerne 1-2ggr i uken og vil "låne" han med hjem til seg noen timer da.Men da kaller jeg ikke det for barnevakt akkuratt..
Koseklompen Skrevet 14. februar 2008 #9 Skrevet 14. februar 2008 Har ytterst sjelden behov for barnevakt. Har heller ingen til å passe snuppa heller så vi prøver å få masse kosetid når snuppa har lagt seg
Stratos med 3 barn Skrevet 14. februar 2008 #10 Skrevet 14. februar 2008 Vi har bare brukt det en 3 ganger i året foreløpig vi...
Fire småtroll Skrevet 14. februar 2008 #11 Skrevet 14. februar 2008 Vi har også familie i nærheten, men ingen som orker alle tre barna.. Kan dele ungene på to forskjellige steder av og til, men ingen er liksom så interresert i å ha de så det er sjelden vi spør. Denne våren er det to år siden sist jeg og mannen var på noe alene uten barn, da var vi i bryllup. Eller forresten, da jeg gikk gravid nå siste gang gikk vi på cafe og spiste lunch etter en ultralyd, mens de eldste var i barnehagen ;-)
FrøkenSprøken Skrevet 14. februar 2008 #12 Skrevet 14. februar 2008 Aldri i hverdagen, for har ingen familie i nærheten, men når vi er hjemme for å feire jule eller lignende har vi barnevakt nesten hver kveld. Da etter leggetid, slik at vi får besøkt barndomsvenner vi bare ser i fellesferien og til jul;) Jeg drikker ikke alkohol, så jeg kjører og er tidlig hjemme, men det hender (ganke ofte) at kjæresten min drikker når vi er ute. Da kan det bli sent, men så lenge jeg er hjemme merker jo ikke mini det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå