Gå til innhold

Noen som kan hjelpe meg?? er litt redd.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

den siste uken (er i uke 37/38) har jeg hatt noen smerter nederst i livmoren,der den egentlig pleier å ligge ca.

Det er mest om morgenen når jeg står opp og må bytte vekten frem og tilbake på beina,ta på meg trusen og sokker osv.

Det er ikke menssmerter/kynnere sånn som jeg har fortsått det,det har jeg hatt noen få av og da ble jeg bare dårlig og litt svimmel, som med menssmerter.

Det er heller ikke "strekking",bare en litt vond følelse.

Er det noen som har noen lignende smerter eller har hatt det og kan si meg hva det er? er ganske bekymret,men det er vel helt vanlig sånn som alt annet!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg og har masse vondter nederst i magen. Men vannskelig for oss å si hva det kan være. Du er tydeligvis ganske bekymret, så jeg ville ringt jordmoren, slik at du hadde fått sjekket det opp..

Vil tippe at det enten er pga bebien er kommet så langt nede i bekkenet, eller at du holder på å modnes...:)

Skrevet

Jeg har også av å til skikkelige smerter nederst i magen og ned i underlivet.... å det er voondt...

Spurte jordmor sist fredag når jeg var ¨på kontroll om hva dette kunne være... da fikk jeg beskjed om at det hva babyen som begynte å bevege seg/presse seg ned i bekkenet....

Skrevet

Ja det er det jeg kan tenke meg at det er...sikkert bare noe som er helt normalt,men siden jeg ikke har gjort dette før så blir jeg litt bekymret.

Tror kansje magen har begynnt å falle litt nedover,så det kan godt stemme.

Takk for svar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...