april08baby Skrevet 14. februar 2008 #1 Skrevet 14. februar 2008 Har lyst til å servere fondue i mødregruppa i kveld, men har ikke spist fondue på flere år og husker ikke hva man skal servere til kjøttet... Noen gode forslag?
Renate :-) Skrevet 14. februar 2008 #2 Skrevet 14. februar 2008 http://www.matprat.no/artikkel.aspx?artid=10965 Jeg har funnet en del hjelp i denne artikkelen her, håper den kan hjelpe deg og
Den lille blå smurfen Skrevet 14. februar 2008 #3 Skrevet 14. februar 2008 Var nede å kjøpte meg fondue settet til Bodum her o dagen, er kjempefornøyd! Jeg marinerte svin indrefilet og ytrefilet av okse (brukte de porsjonsposene til Santa Maria) Serverte med spennende salat, potetbåter, hjemmelaget tzatziki og Toro's kaldrørte bearnaise (den er kjempegod og anbefales!!) synes varm saus blir så fort kaldt, derfor mitt valg kald sauser.
april08baby Skrevet 14. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. februar 2008 Tusen takk for godt råd. Skal snart ned og handle inn. nam nam
Nordlyspar♥ Skrevet 14. februar 2008 #5 Skrevet 14. februar 2008 Laga hjemmelaga fløtegratinerte poteter til... namnam
Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 16. februar 2008 #6 Skrevet 16. februar 2008 kyllingfilee og pølsebiter er også godt å ha oppi gryta!!!!!! ) ostebiter også, men pass på for de smelter fort!! ellers pleier vi å ha salat, minimais, ananas, sopp, potetgull, hjemmelaget hvitløksdressing (lett rømme med nypresset hvitløk), bakt potet, potetbåter, fløtegratinertepoteter, bernau saus, krydder saus.... ble sulten jeg nå... hihi...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå