Gå til innhold

Er det noen som er oppriktig glad i husarbeid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvis du har det slik, hvorfor? Hvordan finner du inspirasjon og glede i å gjøre husarbeid? Trenger inspirasjon. Det eneste jeg 'liker' er å sette på vaskemaskina med klær, og avogtil får jeg et kick av å organisere og rydde i toalettsaker og sminke og smykker.

Men alt det andre er så dørgende kjedelig...Help meeee...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har ingen hjelp å kome med anna enn at det er fryktelig deilig å leve i et "visningsklart" hus ei lita stund.... mamma sa: "man burde egentlig ha visning sånn et par ganger i året :-)))) ha ha ha... hun har et poeng!

Skrevet

He, he, skjønner det med visning ... da får en jo virkelig lyst å bo et sted som er såpass ryddig. Tror jeg må late som jeg skal ha visning her i helga. Virkelig stå på for å få 'solgt' huset! Til meg selv...;-)

Skrevet

Jeg burde vel strengt tatt ikke svare på denne tråden, for nei, jeg er ikke oppriktig glad i husarbeid.

Men, jeg synes det er helt greit å gjøre rent, bare det er ryddig. For rotet tar knekken på vaskelysten og er vel det jeg hater mest i heimen......Systemer har lett for å skli ut siden alle ikke er likt instilt, og det irriterer til tider kan jeg si:-)

Men å vaske bad og gulver, tørke støv og slikt, synes jeg er helt greit, bare ryddejobben er gjort på forhånd:-)

Skrevet

Nei, kan ikke si det.

Men jeg har en god venn fra Polen som er veldig glad i slikt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...