peonererfine Skrevet 14. februar 2008 #1 Skrevet 14. februar 2008 Og hvis du har det slik, hvorfor? Hvordan finner du inspirasjon og glede i å gjøre husarbeid? Trenger inspirasjon. Det eneste jeg 'liker' er å sette på vaskemaskina med klær, og avogtil får jeg et kick av å organisere og rydde i toalettsaker og sminke og smykker. Men alt det andre er så dørgende kjedelig...Help meeee...
dritgrei hei hei! Skrevet 14. februar 2008 #2 Skrevet 14. februar 2008 har ingen hjelp å kome med anna enn at det er fryktelig deilig å leve i et "visningsklart" hus ei lita stund.... mamma sa: "man burde egentlig ha visning sånn et par ganger i året :-)))) ha ha ha... hun har et poeng!
peonererfine Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. februar 2008 He, he, skjønner det med visning ... da får en jo virkelig lyst å bo et sted som er såpass ryddig. Tror jeg må late som jeg skal ha visning her i helga. Virkelig stå på for å få 'solgt' huset! Til meg selv...;-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 16. februar 2008 #4 Skrevet 16. februar 2008 Jeg burde vel strengt tatt ikke svare på denne tråden, for nei, jeg er ikke oppriktig glad i husarbeid. Men, jeg synes det er helt greit å gjøre rent, bare det er ryddig. For rotet tar knekken på vaskelysten og er vel det jeg hater mest i heimen......Systemer har lett for å skli ut siden alle ikke er likt instilt, og det irriterer til tider kan jeg si:-) Men å vaske bad og gulver, tørke støv og slikt, synes jeg er helt greit, bare ryddejobben er gjort på forhånd:-)
Karomamma Skrevet 16. februar 2008 #5 Skrevet 16. februar 2008 Nei, kan ikke si det. Men jeg har en god venn fra Polen som er veldig glad i slikt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå