smågodt prinsessa Skrevet 14. februar 2008 #1 Skrevet 14. februar 2008 jeg er 22 år.. blir 23 i desember.. Har fullført første året på bachelor i Reiseliv.. men kunne tenke meg å begynne på sykepleien istedenfor.. Men det er vel ikke forseint? Tenk om jeg angrer midt i.. også må jeg begynne på noe nytt igjen!! Men jeg føler jeg har mere lyst til det enn å fortsette på reiseliv altså.. Skal jeg bare ta sjangsen??? Positive ting: Sykepleiere får jo garantert jobb Negative ting: Dårlig lønn .. Men det er vel aldri forseint å utdanne seg.. vet ikke helt hva jeg spør om her egentlig.. måtte bare få ut tankene mine:)
Pialill Skrevet 14. februar 2008 #2 Skrevet 14. februar 2008 Er vel verdifull erfaring å ta med seg litt sykepleie hvis du angrer og vil tilbake til reiselivet. Det viktigste er å prøve så du slipper å angre på det du ikke har gjort.
Gjest Skrevet 14. februar 2008 #3 Skrevet 14. februar 2008 Hadde bare hoppa i det:) Ta sykepleien du. Et år fra eller til gjør ikke den helt store forskjellen. Du finner ut om sykepleie er noe for det etter 1 år. Nja, dårlig lønn...Vet om mange sykepleiere som synes lønnen er grei etter 3 års utdanning, og som ikke klager over den. Det er også maaaange muligheter for videre spesialisering.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå