Gjest Skrevet 14. februar 2008 #1 Skrevet 14. februar 2008 Hei jenter. Tenkte jeg skulle si ifra at "in the womb" går på national geografic i kveld kl 22.30. Alle gravide burde se dokumentaren, den er helt fantastisk! Hjelp meg å holde tråden oppe slik at alle ser:)
Gjest Skrevet 14. februar 2008 #2 Skrevet 14. februar 2008 JIPPI!!!Endelig skal jeg også få den dokumentaren!!! Takk for at du "sa ifra" DYTTER...
simba2 Skrevet 14. februar 2008 #3 Skrevet 14. februar 2008 Tusen takk for at du sier i fra. Har sett den en gang før, men det er lenge siden. Skal bli gøy å se den igjen.
Tante Bassa Skrevet 14. februar 2008 #4 Skrevet 14. februar 2008 NÅ skal jeg se den!!! Har glemt det hver gang den har gått på TV tidligere.
Gjest Skrevet 14. februar 2008 #5 Skrevet 14. februar 2008 Hensikten er oppnådd! Har blitt så sur hver gang jeg har gått glipp av den selv så nå tenkte jeg vi måtte varsle alle her inne:)
Ausgustbarn Skrevet 14. februar 2008 #6 Skrevet 14. februar 2008 Hva er det dokumentar om? Aldri hørt om den før... Hva er så spesielt?
Gjest stockholms tjej Skrevet 14. februar 2008 #10 Skrevet 14. februar 2008 åhhh så gøy...den må jeg se=)
L&J Skrevet 14. februar 2008 #11 Skrevet 14. februar 2008 Har sett den før, men ser den gjerne igjen:) Dytter
Axus' girlfriend Skrevet 14. februar 2008 #13 Skrevet 14. februar 2008 søker og søker men ingen national geografic:(
blirjegsnartmamma Skrevet 14. februar 2008 #14 Skrevet 14. februar 2008 Er ikke det jeg finner på NG ikveld på det tidspunktet
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 14. februar 2008 #15 Skrevet 14. februar 2008 så bra. har også villet se den:) Men vet ikke om jeg klarer holde meg våken.. Er ikke den delt i tre...eller tenker jeg på en annen? Noen som vet hvilken del det er i såfall?
Gjest Skrevet 14. februar 2008 #16 Skrevet 14. februar 2008 Jo da, hvis du går inn på de norske sidene. De sender noe annet i utlandet tror jeg... Se på vg sine tv sider eller http://www.ngcnorge.com/ Jeg vet ikke om det er alle tre delene eller kun en av dem...
Kjærlighet <3 Skrevet 14. februar 2008 #17 Skrevet 14. februar 2008 Tror det finnes flere dokumentarer, denne heter "i livmoren" og varer bare en time..."in the womb" varte i nærmere tre timer...Og kan ikke se på programoversikten at det kommer flere deler av den som sendes i dag. Derfor tror ikke jeg at det er "in the womb" men en annen dokumentar. Se den skal jeg likevel :-)
Gjest Skrevet 14. februar 2008 #18 Skrevet 14. februar 2008 å fillern... jeg trodde at det var den samme, men at det norske navnet var i livmoren. Blæh, da er det kanskje ikke den jeg har ventet på i en evighet... Ja ja, jeg skal uansett se. Sorry hvis jeg lurte noen da....
Kjærlighet <3 Skrevet 14. februar 2008 #19 Skrevet 14. februar 2008 Tittlene betyr vel det samme.... Men mener orginal tittelen blir brukt når "in the womb" ble sendt. Husker for et par år siden jeg så at "i livmoren" skulle kommeå jeg ble skuffet... Men det går jo ut på det samme da:-) Bare at denne på en time ikke er like omstendig...
Sikkertforgammel Skrevet 14. februar 2008 #22 Skrevet 14. februar 2008 Har lest en plass at den serien er tredelt, en "episode" om mennesket i livmoren, en episode om flerlinger og en episode om dyr i livmoren. Det er den første episoden som sendes i kveld =) =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå