Gå til innhold

overtids vurdering..

lullen snart 4trollunger :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som kan fortelle meg hva de gjør på den.?

skal på sykehuset neste fredag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei!

Har overtidvurdering tirsdag, så kan jo ev oppdatere deg etter det...

Men det jeg har forstått de skal gjøre er: Ta CTG-registrering og sparketest, Ul, og en GU for å vurdere modenheten. Så tar de en avgjørelse på når du eventuelt skal settes i gang.

Min JM sa at de da ofte setter det igang innen et par dager.

Skrevet

Hej!

Tänkte bara høra hur länge ni har gått øver nu? är på øvertid själv men bara 3 dagar än så länge, men tror tyvärr det kommer bli längre

Skrevet

så spennende. :)

det hadde vært kjempe om du gjorde det. :)

håper at de setter den i gang med en gang da... bor ca 15 mil i fra sykehuset så det er vel liten vits i å dra frem og tilbake på så kort tid...

uff er kjempe lei og utolmodig nå..

Skrevet

er 5 dager på overtid nå.

Skrevet

Jeg er 9 dager over, og overtidskontrollen på Ahus er på dag 14....

Skrevet

min er på dag 13.. syns at vi burde fått den litt før.. :)

Skrevet

ok ska till läkarn på måndag så hoppas jag får en sån tid då om inte något har hänt då vill säga, men det tror jag inte. Vill ju att det ska starta av sig själv.

Lycka till med er:-)

Skrevet

Hei! Jeg var på overtidsvurdering i dag, og det moki skriver er helt riktig. Først tok de CTG-registrering og sjekket at hjertelyd og livmor var OK. Deretter tok legen UL for å måle størrelse og sjekke at bebisen ligger riktig vei. Til slutt GU for å vurdere modenheten. Jeg hadde lite fostervann og var umoden, og blir derfor satt igang i kveld...er 13 dager på overtid.

Skrevet

Jeg synes det er merkelig at man må vente helt til 14 dager over! Min jordmor reagerte også på dette , siden jeg var inne på kontroll på Ahus tirsdag som var. Hadde da igjen hatt masse rier i nesten ett døgn som ga seg.... og var supersliten! Har 2 barn fra før så vet at det var rier jeg kjente! Hadde kastet opp og gråt på mandag kveld, derfor kontaktet jeg føden tirsdag morgen. Eneste grunn til å ta en sjekk på meg var at jeg kjente litt lite liv den dagen....ellers ville de ikke sjekke. Og ved kontroll på poliklinikken var alt heldigvis normalt. Hadde da 2 cm åpning, og nesten utflatet livmorhals etter riene, hadde ikke dette hos kontroll hos JM 1 uke før. Enda satt de meg ikke igang....

Så de er rimelige strikse med å sette igang ja!

Skrevet

I alle dager....Så rart...Har bare fått positivt fra A-hus (fødte 1. på Ullevål)

Nei, håper ting skjer snart for deg moki...

Skrevet

Jeg er nå 9 dager over, skal til overtidsvurdering i morgen. Jordmora mi sa at det kan hende de setter i gang i helga. Kom an på hvor mye de har å gjøre. Jeg holder på å bli gal, trives ikke som gravid. Håper denne ungen kommer snart.

Skrevet

jeg er 8 dager over og var en tur på sykehuset i går pga lite liv, men alt var greit. de sa at jeg skal på kontroll på sykehuset igjen dag 14.

skal til legen i morgen håper noe begynner å skje snart blir gal her!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...