Nemi:) Skrevet 14. februar 2008 #1 Skrevet 14. februar 2008 Noe som har erfaring med denne? Har lange og ustabile sykluser så vet ikke når ikm er. Tok en cb istad, ikke med morgenurin. Er det sånn at man med ett godt syn alltid kan se anydningen til streken som skal komme hvis man er gravid? Ser kontrollstreken bra, og den andre streken syns veeeeldig svakt men syns ikke hvis man ser "normalt" på testen. Er det sånn at denne alltid kan skimtes?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå