Nerak 2x pp Skrevet 14. februar 2008 #1 Skrevet 14. februar 2008 ....Hvorfor det står i pakningsvedlegget til cataflam-tabletter, at dersom man har problemer med å bli gravid, skal man ikke bruke dem. Hvorfor?????????????????????? Spurte på apoteket i dag, men de ga meg bare et døvt svar... Æsj.......sitter her med tante grusom, og små-hater litt.... Går inn i 11 pp.........blir nesten litt deprimert....... men.........mange som har holdt på lengre enn som så, så skal vel egentlig ikke klage.
Babyønske �� Skrevet 14. februar 2008 #2 Skrevet 14. februar 2008 Det er et NSAID. Og denne type legemidler kan bla hemme eggløsning. Nå har jeg bare lest raskt igjennom på felleskatalogen, så kan ikke uttale meg så veldig mye. Men ta et søk på NSAID på google så kan du lese mer om denne type legemiddel. Jeg var selv avhengig av å ta et sånt legemiddel, Naproxen, mot menstruasjonsmerter. Jeg tok 1 tablett som virket kjempebra om jeg tok den tidlig nok. Jeg har nå problem med å bli gravid, men klarer allikevel ikke å tro at det er det som er grunnen. I høst mstet jeg menstruasjonsmertene, så har ikke tatt Naproxen siden august, men allikevel ikke gravid Men mengden man tar har nok en del å si. Så hvis du tar en del, bør du kanskje ta en prat med legen din å høre hva han mener.
Nerak 2x pp Skrevet 14. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. februar 2008 Takker for svar. =) Skal google det senere når jeg får roen over meg. (driver å sloss mot bikkjehår og småstein, med en støvsuger) Brukte naproxen når jeg gikk på p-piller, og da gikk det helt knall. Brukte det så og si ikke, i perioder. Men nå når jeg har slutta på pilla så er det et h..... til tider. Brukte cataflam noen ganger, så leste jeg dette og det inn, så brukte jeg ibux 600 mg litt, for så å lese her at heller ikke det var bra, hvis man ville ha kul på magen, og klokka 4 i dag tok jeg voltaren (kjøpt reseptfritt på apotek i Sverige) og leste litt etterpå at heller ikke det skulle tas om man sleit med å få barn Gir opp..... Etter slutt på pilla, klarer jeg meg ikke uten "dop" den første dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå