lykkelig 3 BarnsMamma Skrevet 14. februar 2008 #1 Skrevet 14. februar 2008 off ble sykemeldt for 2 dager siden pga bekkenløsning,tviler på jeg kommer meg tilbake på jobb før lillegutt er ute,men håper jo det....men akkurat nå er det så vondt att jeg klarer ikke å gjøre en dritt,så kjedelig....kan liksom ikke rydde å vaske eller noe,føler meg bare såååå ubrukelig,klarer så vidt å levere ungene i barnehagen....off måtte bare syte litt.....
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2008 #2 Skrevet 14. februar 2008 Ugh, I know. Er i samme situasjon, men skal tilbake i jobb om ikke så lenge, heldigvis. Er ufattelig kjedelig. Jeg kan fint gjøre litt husarbeid og greier, men føler meg fullstendig redusert til husmor der det er forventet at jeg skal gjøre livet behagelig for resten av familien.. Og det er en kjedelig og ensformig tilværelse, du! Mitt beste råd er at du planlegger dagene dine i forveien. Da har i hvert fall jeg fått mest utav dem. For eksempel at du i morgen skal ordne litt i fotoalbum, mandag betaler regninger, tirsdag treffer en venninne eller noe i den duren. Men forsøk å kose deg litt og gjøre noe oppkvikkende for deg selv. Få stelt neglene eller gå til frisøren eller noe for bare DEG. Lykke til.
lykkelig 3 BarnsMamma Skrevet 14. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. februar 2008 takk for tipsa,skal jammen begynne å planlegge litt ja,å prøve å tenke positivt...bare19 uker ijen til lillegutt kommer så skal fint klare det....det er mange som har det mye verre enn meg som må vere sengeliggende o.l off stakkars de....
smuppemor Skrevet 14. februar 2008 #4 Skrevet 14. februar 2008 Kjedelig ja, du sier ikke d? Har vært fullt sm siden uke 13....er nå i uke 25, så tiden går jo da...sakte men sikkert...Men veldig ok å gjøre slik som nevnt over...Jeg broderer, fikser album...prøver å finne på litt...handler på internett....ehh, en noe kostbar hobby:/ Men skylder på at d er bedre for meg å handle litt på nett enn å gå å shoppe...men blir jo fort gjort å handle litt mer enn strengt tatt nødvendig....De dagene jeg er i best form prøver jeg å rydde litt...men må velge om jeg vil rydde kjøkken, vaske klær, rydde klesskap el.l, klarer ikke flere ting på en dag...Og så soser jeg rundt på bim litt da;)
lykkelig 3 BarnsMamma Skrevet 14. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. februar 2008 kan eg spørre om det er pga bekkenløsning???off ja i dag har eg klart å sette på en maskin med tøy,men mannen får henge de opp,har planer om å lage middag også,så nå sitter jeg å lader opp til det,har vert helt frisk de andre 2 svangerskapene,så får vel ijen for det nå...men det verste av alt er att jeg føler ikke folk tror på att jeg har så vondt,....att jeg bare vil vere hjemme,men off de skulle bare visst....
smuppemor Skrevet 14. februar 2008 #6 Skrevet 14. februar 2008 Ja d er pga bekkenløsning:( Kjenner til d med å føle at folk ikke tror på en...føler at noen tror jeg gjør dette for at jeg vil ha fri fra jobb....ok at d kan være godt å ha fri litt, men ikke 100 %, og så lenge....Blir nestn smådeppa noen dager, d kan bli så vanvittig kjedelig...Prøver å besøke venner innimellom da, men så er jo de ofte opptatt med sitt også, så kan jo ikke renne ned dørene deres hele tiden heller;) Venner ser at jeg har vondt av og til, så har ikke noe problem med at de ikke tror meg(skulle bare mangle om ikke vennene tror en da), men f.eks på lørdag møtte jeg en kollega når jeg var på shopping (ikke lenge jeg var d da, men synes d er ok å bynne å få ting klart nå....blir ikke bedre i 8. mnd med bl...), og ble møtt med "går DU her altså?".Sier at d er jo ting en trenger selv om en er sykmeldt osv...og føler jeg må unnskylde meg selv for at jeg er der....blir litt ekkelt, men må bare prøve å drite i d....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå