AO3 Skrevet 14. februar 2008 #1 Skrevet 14. februar 2008 Det er med litt skrekkblandet fryd jeg melder meg på her inne! Jeg ble gravid i en fei, i første pp, før tr i det hele tatt hadde rukket å komme tilbake. Jeg testet i dag tidlig, egentlig gjorde jeg det bare fordi vi tenkte vi skulle ha en bedre middag med biff og rødvin i kveld... Og gjett om jeg fikk sjokk da strek nummer to dukket opp etter bare et par sekunder! Ytterligere tre tester senere, inkludert en positiv CB digital og en veldig kraftig CB, har jeg såvidt begynt å tro det selv. JEG ER GRAVIIIIIID!!! Sambo vet det ikke enda, det var veldig vanskelig å late som ingen ting overfor ham fem minutter etter positiv test! Men jeg tenkte jeg skulle kjøpe en babybody og pakke inn sammen med de positive testene, så får han gaven når han kommer hjem fra jobb. Jeg var bekymret fordi jeg hadde kjøpt en veldig kjip gave, nemlig en boxershorts... Nå blir gaven alt annet en kjip!!! Jeg har hatt lite symptomer... - ustabilt humør - trøtt og litt lei meg - luft i magen om kvelden - sulten Men alt dette kan jo komme av 1000 andre ting også, så jeg har ikke lagt noe vekt på det. Føler meg veldig takknemlig for at vi var så heldige, for jeg er fullstendig klar over at det ikke er noen selvfølge. Håper spiren klorer seg fast i 8-9 måneder framover!
AO3 Skrevet 14. februar 2008 Forfatter #2 Skrevet 14. februar 2008 Altså, gave = Valentine's Day-gave, selvsagt.
LivetErEnLek Skrevet 14. februar 2008 #3 Skrevet 14. februar 2008 Gratulerer :-))) Blir nok en veldig glad samboer hos deg i dag da.
Ecco Skrevet 14. februar 2008 #4 Skrevet 14. februar 2008 GRATULERER Jeg testet positivt igår. Har bare tatt en test, men er rimelig sikker. Kryss fingrene, HURRA FOR OSS
*tornerose* Skrevet 14. februar 2008 #5 Skrevet 14. februar 2008 Så hærlig da :-) Er dette deres første? :-) Gratulerer så mye og kos dere på valentines day med god mat og gode nyheter :-D Er ganske ny her inne jeg også, er i uke 5. Så da krysser vi fingrene på at alt går bra og at spira klorer seg fast der inne :-)
turtlebug, med bebi i magen:) Skrevet 14. februar 2008 #6 Skrevet 14. februar 2008 Gratulerer kjempemasse og velkommen hit! For en fantastisk valentinsgave!
Gjest Tallulah Bankhead Skrevet 14. februar 2008 #7 Skrevet 14. februar 2008 Gratulerer så mye, meg80! For en herlig overraskelse på selveste Valentine's Day! Dette blir vel den beste gaven noen har fått på denne dagen. Gratulerer til Ecco også! Velkommen hit begge to! :-)
AO3 Skrevet 14. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 14. februar 2008 Tusen takk! Ja, det er førstemann.
Gjest Tallulah Bankhead Skrevet 14. februar 2008 #10 Skrevet 14. februar 2008 meg80, Jeg leste nettopp innlegget ditt om at du hadde blitt spådd, og at de sa at du ville bli gravid i februar/mars. Så morsomt! Det stemte jo bra! He he. Ble du gravid i 1. pp?
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 14. februar 2008 #11 Skrevet 14. februar 2008 Gratulere så masse:) Kom inn hit for en uke siden selv og har ikke klart tenke på så mye annet enn det mirakelet som nå vokser i magen:) mener å huske deg, meg80, tilbake til snart klart/ bli gravid vis jeg ikke tar helt feil:) Flott at d klaffet på første forsøk. Her gikk det på tredje så veldig takknemmlig jeg og:) Du må fortelle sambo sin reaksjon:) Lykke til videre meg80 og ecco:)
Kjerstipusen og Ane-mor Skrevet 14. februar 2008 #12 Skrevet 14. februar 2008 Alle gode ting er tre her også :) Fikk positiv test på mandag jeg-da var jeg en uke over og CB-krysset kom med en gang. Var egentlig ganske sikker før jeg testa, men hjertet slo et par ekstra slag der sambo og jeg sto og stirra på pinnen Gratulerer så mye meg80, ecco og Elisabeth'79 Håper den sitter for oss alle og at vi kan holde følge de neste månedene Lykke til med sambon, meg80!! Han blir nok overlykkelig tenker jeg
AO3 Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #13 Skrevet 15. februar 2008 Tallulah: ja, jeg ble gravid på 1pp! :D Elisabeth '79: så koselig å se deg igjen her inne!!! Vi har jo liksom fulgt hverandre hele veien, bare at du begynte å prøve litt før meg. Sambos reaksjon, ja... hehe... han fikk jo først den kjipe boksershortsen jeg kjøpte i forrige uke... (Happy Valentine's Day...) Så ga jeg ham pakken med to babybodyer (en rosa og en blå) og de fire positive testene. Den var pakket inn i Lindex-eske, og han kjente igjen esken - og trodde at jeg hadde kjøpt sexy undertøy til meg selv hehe. Det første han så var testene, og han skjønte ingen ting... Tok dem opp og leste "gravid" på CB digital, men fortalte senere på kvelden at han trodde at det sto det på ubrukte tester også... Og skjønte ikke helt hvorfor jeg hadde pakket inn ubrukte tester. Så videre på vanlig CB med et fint, blått kryss på, han snudde opp og ned på den flere ganger og spurte: "hva er det som er positivt på denne, da?" (Hallo, mannen er lege! Trodde virkelig at han skjønte sånne ting!) Jeg snudde den riktig vei, og sa at pluss er positiv. På dette tidspunktet hadde han også tatt ut babybodyene fra gaveesken. Han snudde seg mot meg og spurte: "... er du gravid?" Uhm, ja, kjære. Vi hadde en fin Valentine's Day.
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 15. februar 2008 #14 Skrevet 15. februar 2008 hehe, så morsom å lese om han som er lege og måtte få det inn med teskjeer:) men det er vanskelig å tro at det er sant og at vi er så heldige:) Masse lykke til videre alle sammen:)
AO3 Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #15 Skrevet 15. februar 2008 Han er nok først og fremst blivende pappa, og ikke lege, så det er kanskje ikke så rart at han måtte få det inn med teskje? Det vel mange blivende fedre som har trengt det.
vimsesvimsen Skrevet 15. februar 2008 #16 Skrevet 15. februar 2008 Hei! Og GRATULERER! Så utrolig morsomt! Jeg hang også endel inne på "snart klar" sammen med deg og elisabeth79! Jeg ble også gravid i 1.pp! Helt utolig! Vi var på ul i dag (grunnet endel smerter) og fikk se et pitte lite bankende hjerte i uke 7!
AO3 Skrevet 16. februar 2008 Forfatter #17 Skrevet 16. februar 2008 Hei, koselig å "se" deg igjen her inne! Det virker som om "snart klar" er forumet man må være inne på for at det skal klaffe kjapt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå