klumpen og gullet Skrevet 14. februar 2008 #1 Skrevet 14. februar 2008 Har en datter på to og en halv uke. Nå er jeg og samboeren min invitert i bursdag til naboen ( som er samboeren min's beste kompis ) imorgen. Det er bokstavelig talt leiligheten ved siden av vår, vi kan rusle dit i sokkelesten, og kjærsten min mener vi bør ta en tur, om så bare for en times tid. Mamma og pappa sitter gjerne barnevakt, men jeg er ganske betenkt, jeg syns det er for tidlig... Hadde dere gått fra barnet deres ( i en time ) hvis hun bare var to og en halv uke?
Gjest Skrevet 14. februar 2008 #2 Skrevet 14. februar 2008 Ja, om jeg hadde vært i form til det selv. Klart det - dere er jo uansett rett i nærheten, og etter all sansynlighet sover babyen gjennom hele besøket.
Trulto*Prins&Spire* Skrevet 14. februar 2008 #3 Skrevet 14. februar 2008 ja, det tror jeg at jeg hadde gjort. så lenge det er så nærmt, du er jo tilbake på et blunk da, og hun sover jo gjerne.. gjør det du føler for
mammmamia ** Skrevet 14. februar 2008 #4 Skrevet 14. februar 2008 Så lenge du føler at det går bra er det jo null problem! En time er ingenting, og hvis du føler deg opplagt, frisk og i fin form, og snuppa ikke skal ammes eller noe sånn akkurat da hadde jeg GLATT tatt en tur ut en time :-)
Sivalur Skrevet 14. februar 2008 #5 Skrevet 14. februar 2008 Hvor lenge pleier hun å sove da? Jeg hadde en sovegris som gjerne sov 4-5 timer i strekk. Så jeg hadde nok tatt en tur mens hun sov, så kan de heller ringe deg når hun våkner igjen.
☆Anonymia☆ Skrevet 14. februar 2008 #6 Skrevet 14. februar 2008 ja det hadde jeg helt klart gjort.. er jo rett ved siden av og foreldrene dine er der ?? er du i form til det så sier jeg kos deg =)
trine2 Skrevet 14. februar 2008 #7 Skrevet 14. februar 2008 Det tror jeg at jeg hadde gjort ja..Siden det er så nært kan du jo bare stikke hjem en gang i blant for å se hvordan det går...Håper du får en fin kveld:)
klumpen og gullet Skrevet 14. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 14. februar 2008 Uff, jeg var redd for at dere kom til å svare dette... Så mange fornuftige rasjonelle damer. Hun sover jo gjerne et par timer i slengen etter at hun har fått mat. Jeg har nok litt separasjonsangst, og er blitt helt tullete i hodet etter at jeg fikk barn...Takk for gode svar. =) Hilsen HI som har endret nick
Sjefsmegga Skrevet 14. februar 2008 #9 Skrevet 14. februar 2008 Ja, med besteforeldre som barnevakt og på besøk til naboen så ser jeg ingen problemer nei :-)
Gjest Skrevet 14. februar 2008 #10 Skrevet 14. februar 2008 På besøk vegg i vegg OG med besteforeldre som barnevakt? Jo du, så lenge du selv ikke har fysisk store plager etter fødselen, så hadde jeg ikke betenkt meg et sekund en gang. Hva kan liksom gå galt?
☆Anonymia☆ Skrevet 14. februar 2008 #11 Skrevet 14. februar 2008 kjære deg,om du ikke vil så skal du ikke !! hun er under 3 uker jo..
camilla^ Skrevet 14. februar 2008 #12 Skrevet 14. februar 2008 Hadde tatt med meg babycallen jeg om babyen sover. Og hadde babyen vært våken hadde jeg tatt den med. Hatt med baby på sommeravsluttning på jobb jeg, og det var ikke noe problem, hun smilte jo som besatt og hadde det helt strålende for sove ville hun absolutt ikke (noe jeg hadde håpet på siden hun pleide å sove på den tiden)
Gjest Skrevet 14. februar 2008 #13 Skrevet 14. februar 2008 ja, det hadde jeg gjort når det er så nært og foreldrene dine sitter barnevakt. Vi hadde vennemiddag, ikke fyllfest, i helgen og hedersgjesten var ei lita på 3 uker. Hun sov gjennom hele middagen til min store fortvilelse:)
grå :) Skrevet 14. februar 2008 #14 Skrevet 14. februar 2008 men om det er så nære og du ikke vil gå fra barnet. hvorfor ikke da bare ta det med?
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 14. februar 2008 #15 Skrevet 14. februar 2008 Ser ikke noe galt i det. Men det er jo opp til deg. Kjenn etter hva du vil. Alle vil nok forstå dersom du ikke gjøre det å.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå