Kakebakesøte Skrevet 14. februar 2008 #1 Skrevet 14. februar 2008 Det virker som om magen min ikke blir større, bare babyen. Nå er det så fullt inni der og jeg vet nesten ikke hvordan jeg skal sitte/ligge/bøye meg... Kom ut nå, vil du ikke hilse på storesøstern din da??
kisselin Skrevet 14. februar 2008 #2 Skrevet 14. februar 2008 Åh....kjenner følelsen. Er så hardt og stappa inne der og hver minste bevegelse gjør vondt. Og det er enda 6 uker til termin. HJELP!!!!
Bea <3 Skrevet 14. februar 2008 #3 Skrevet 14. februar 2008 Hjelpes, jeg veit hvordan du føler det:) Her er det baby overalt, virker som om han strekker bena ut over ribbeina mine så de nesten kræsjer i puppene. 18 dager igjen til termin og gleder meg fryktelig til å bli mer mobil:)
Har to herlige gutter! Skrevet 14. februar 2008 #4 Skrevet 14. februar 2008 samme her, fikk vite av jordmor at her var det mye baby i magen men så er ikke jeg veldig stor så har liksom ikke så lang mage overkropp så blir vel litt trant for han. 6dager til termin så får gå litt etterpå hehehe
♥Tullerusk♥ Skrevet 14. februar 2008 #5 Skrevet 14. februar 2008 Uff...Vet hvordan du har det...Alt strammer rundt i magen.. blir skikkelig uvel... 3 uker og 2 dager igjen...Kan gjerne komme nå...
tvillinger_mars08 Skrevet 14. februar 2008 #6 Skrevet 14. februar 2008 Kjenner igjen den stappa følelsen ja. Dere skulle prøvd å stappe 6kg baby inni der. Og ha TO som sparker i samme ribbein. Det er herlig.
Gjest Skrevet 14. februar 2008 #7 Skrevet 14. februar 2008 Ja, merker så innmari stor forskjell bare de siste to ukene (er 38+5 idag). Jeg skjønte ikke helt hvorfor folk klagde på å ikke få på seg sokker og sko og slikt ... Gjør det nå!! Men all respekt til deg tvillinger_mars08, TO stykk!! Gosh :-). Utrolig bra at de er rundt 3 kg hver da, men skjønner det er slitsomt!!
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2008 #8 Skrevet 14. februar 2008 Jeg er også meget klar for å bli litt meg bevegelig nå. Har 3 -4 uker igjen og sliter med bekkenet i tillegg. Måtte den vesle skatten min bestemme seg for å komme ut litt før termin! Burde jo tenke litt på sin "gamle innvalide mor".
Gjest Lenchen *over terminen* Skrevet 14. februar 2008 #9 Skrevet 14. februar 2008 Samme her, men nå som terminen er passert, så tror jeg faktisk at det stemmer, pga man får mindre og mindre fostervann da, og sannsynligvis mer og mer baby Kjenner jo konturene mye bedre
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2008 #10 Skrevet 14. februar 2008 bærer på to barn på nesten 3 kg.. to morkaker.. mer forstervann.. ja jeg er stappa.. tenk deg det dobbelte...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå