noLadyjustME Skrevet 14. februar 2008 #1 Skrevet 14. februar 2008 hvis jeg vil kryympe den bittelitt?? hilsen ei som ikke er noe kløpper på å vaske klær!
mammmamia ** Skrevet 14. februar 2008 #2 Skrevet 14. februar 2008 Oj, jeg tror heller jeg ville ventet til den passet jeg... Evt vaske den på litt varmere enn det står i anvisningen... Hvilket merke er det da?
noLadyjustME Skrevet 14. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. februar 2008 Mormors hjemmestrikka:)) hehe..og er litt stor, håper liksom ikke jeg må vokse inn i den:p
mammmamia ** Skrevet 14. februar 2008 #4 Skrevet 14. februar 2008 Hehe, til deg ja..! Da ville jeg prøvd å vaske den på 40 grader vanlig vask først, men hva slags garn er den strikket i? Superwash? I så fall kan du prøve enda varmere, den vil da tove seg litt og bli tett og skikkelig god :-)
noLadyjustME Skrevet 14. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. februar 2008 heehe, ja til meg denne gang:D Jaa,toving, visste det var noe som kunne få den mindre:p det skal vi prøve vettu.. Tusen takk for hjelpa:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå