Gå til innhold

Oida, har ikke en eneste sokk til lillegutt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror jammen jeg må ut å handle jeg gitt ;)

7 dager over termin og alle ting...

Har en haug med rosa sokker, men kuer meg litt for å ta på han det. Jeg er kanskje litt tullete nå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sokker har jeg, har en svigermor som har kjøpt for meg. Blå sokker. Hadde heller ikke klart å ta på en gutt rosa sokker. Enig med deg der.

Var på Reflex for å handle stelleunderlag. Der hadde de bare rosa. Ekspeditøren presterte å si: Jamen, det er jo bare å legge et håndkle over, så ser du ikke at det er rosa!!! Jamen, jeg VET at det er ROSA, og prinsen vår skal ikke ha rosa stelleunderlag. Så den som skal på Ikea i dag, det er meg.

Så kjøp noen skjønne sokker. Bare ikke gjør det samme som meg. Vasket sokkene og hang dem ved siden av gubben sine (han bruker 42 - 45 i sokker): Begge to fikk latterkrampe, det så veldig komisk ut med kjempe små sokker og så noen kjeeeeempe store så det ut til.....

FIkk et lite tips, vet ikke om du er 1. gangs eller. Men der var ei som sa til meg, hu har 4 unger, ta sokkene under strømpebuksen. Da holder babyen seg varm på beina, blir ikke klam (gjelder ullsokker vel og merke)

Skrevet

Jeg kjøpte en sånn tre pk på HM jeg. Har både rosa og blå sokker etter de to andre ungene, men de blit jo så slakke i strikken når de ligger. Kasta alt i sammen jeg, Har også "sendt bestilling" til mamma på strikka ullsokker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...