Sørland-snuppa Skrevet 14. februar 2008 #1 Skrevet 14. februar 2008 jeg begynner og jobbe 4 mars igjen og har ikke fått blass til minstemann i barnehage enda. har liksom ikke funnet helt roen . har ei veninne som skal ha han til jeg finner noen/noe annet til han. hun er gravid og begynner og bli sliten, men kunne ha han i krisen. men i dag så fikk jeg en tlf om at han var kommet inn i på full plass i den barnehagen jeg ønsket meg. det er en familiebarnehage med 8 barn og stor uteplass. så er det nabobygget til jobben min. kan ikke bli bedre :-) denne dagen kan ikke bli bedre.... jo vent... litt kan den bli... venter på en overaskelse ra min kjære. den kommer på bud på døra for han er på ferie
Gjest Skrevet 14. februar 2008 #2 Skrevet 14. februar 2008 Gratulerer!!! Flott at det ordner seg:) Lurer på om jeg burde skifte nick til "gammel mor". Blir helt svimmel av å lese innlegg uten stor bokstav. Er det sånn som skjer når en blir 30?
Gjest Mylian er Mambo-Mamma Skrevet 14. februar 2008 #3 Skrevet 14. februar 2008 Kall deg heller prehistorisk :-)
Gjest Skrevet 14. februar 2008 #4 Skrevet 14. februar 2008 det føles som Istid2 var en samtidsfilm...
Gjest Mylian er Mambo-Mamma Skrevet 14. februar 2008 #5 Skrevet 14. februar 2008 Haha nå hikstet jeg faktisk ;-) Takk!
Sørland-snuppa Skrevet 14. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 14. februar 2008 hehehehe. jeg heter ungmor noen som jeg har hatt siden jeg ble gravid for 7 år siden. hehehe. da var jeg bare 18år.
Tiddelidu Skrevet 14. februar 2008 #7 Skrevet 14. februar 2008 Erteposen: Hehe, ikke bare du som blir svimmel av det. Jeg er ikke 30 og trakk nesten ikke pusten en gang.
Gjest Skrevet 14. februar 2008 #8 Skrevet 14. februar 2008 hm...du høres ut som meg når jeg prøver å rasjonalisere bort alle tegn på min første hetetokt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå