esmase Skrevet 14. februar 2008 #1 Skrevet 14. februar 2008 Har fått tilbud om å være med til Nice gjennom jobben,men bare fre-søn. Er i tvil om jeg skal takke ja til dette,for det blir helt sikkert en stresstur. Vi skal ha kurs og fornøyelser. På en måte vil jeg,men på en annen ikke. Noen som har vært i Nice,og som kan fortelle om det er verdt å reise dit,om så kun for en helg?
mammmamia ** Skrevet 14. februar 2008 #2 Skrevet 14. februar 2008 Hadde jeg fått det betalt av jobben hadde jeg nok kanskje gjort det, men hvis det bare blir stress hadde jeg heller blitt hjemme - glatt! :-)
Sørland-snuppa Skrevet 14. februar 2008 #3 Skrevet 14. februar 2008 tror nok jeg hadde reist ja. men kommer an på hvor liten minsten er da.
Gjest Skrevet 14. februar 2008 #4 Skrevet 14. februar 2008 Nice er en så liten by at det ikke blir stress. En bor i sentrum og kan tusle overalt. Er verdt å ta turen bare for å gå promenaden og tusle i den gamle byen.
SunRoad. Skrevet 14. februar 2008 #5 Skrevet 14. februar 2008 Ja jeg hadde reist til Nice "bare" for ei helg!!! Har vært mange ganger i Nice og ellers i sør-Frankrike, så JA, REIS! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå