Silletutta Skrevet 14. februar 2008 #1 Skrevet 14. februar 2008 Jeg har hatt sterke kynnere som kommer og går i flere uker. Forrige torsdag var jeg på føden med en falsk alarm. Hadde da en fingerstor åpning og flat livmormunn.. Så kan jo skje ting her når som helst, men kjedelig å sitte her å vente.. Har jo ikke hendt så mye enda da.. Noen som har det på samme måten, eller noen erfaring??.. Våger dere å kjøre på motorveg?
semma Skrevet 14. februar 2008 #2 Skrevet 14. februar 2008 Ja, det tenker jeg ikke på engang. KOmmer til å legge inn ett eller to håndkler èn av dagene, sånn i tilfellet vannet skulle gå. Kjører en del for tiden, da jeg er hjemme og har to i bhg og èn i jobb...;o)
Kakebakesøte Skrevet 14. februar 2008 #3 Skrevet 14. februar 2008 Ja, kjører bil, men det blir aldri lange turer da det ikke er nødvendig. Har også håndklær i bilen dersomforatte ting skulle skje
♥Tullerusk♥ Skrevet 14. februar 2008 #4 Skrevet 14. februar 2008 Ja da... Eneste problemet blir å komme seg ut og inn i bilen...=oD... Er så kort i lortefallet at jeg sitter nesten oppå rattet...Vanligvis ville jeg nok ha datt sete frem og tilbake, men nå rekker jeg jo ikke ned...hehe... Vel er ikke riktig så fødeklar ennå...To dager til...=o)
Silletutta Skrevet 14. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. februar 2008 Da er det vel bare å komme seg ut på veien da.. Tenkte litt på at "Hva gjør jeg om jeg plutselig må føde.?"..Tenk om jeg pluselig får sterke rier og ikke klarer å holde meg på veien.. sånne ting.. Får vel noen forvarsler.. (Håper jeg!!) Så nå blir det kjøpeseter!! Jippi! :-)
Leirha Skrevet 14. februar 2008 #6 Skrevet 14. februar 2008 Jeg kjører som normalt, og har ikke tenkt å slutte med dette. Ser ingen grunn, kommer meg lett inn og ut og blir ikke hemmet i traffiken på noen som helt måte. Ja, jeg har masse vonde kynnere og åpning..alt er klart. Men det er nå ikke krise om noe skulle begynne når jeg sitter i bilen. Søsteren min kjørte faktisk rundt i to timer og lette etter sønnen sin som ikke var komt hjem fra skolen sist hun skulle føde. Hun hadde kraftige rier og vannet var gått. Etter det kjørte hun og hentet mannen sin så for de på sykehuset, jenta kom 1time etter de var framme.
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2008 #7 Skrevet 14. februar 2008 Hadde jeg ikke hatt bilen hadde jeg vært totalt isolert. Har ei i bhg og en på skolen så det blir jo kjøring på dem + at jeg må skifte stue innimellom. Blir så lei av bare å være hjemme.
Gjest Lenchen *over terminen* Skrevet 14. februar 2008 #8 Skrevet 14. februar 2008 Jada, jeg kjører bil jeg, og er 3 dager over termin. Men syns noen ganger det er ubehagelig å sitte i bilen da. Det har blitt litt mindre kjøring nå i det siste pga at samboeren har bilen på dagtid i tilfelle han må forte seg hjem ;-)
mamma`n til nurk Skrevet 14. februar 2008 #9 Skrevet 14. februar 2008 Nå er ikke jeg fødeklar før om et par dager, men tenkte jeg bare skulle nevne at når mamma skulle ha meg, kjørte hun rundt i over en time for å finne barnevakt for broren min. Hun fikk tilslutt tak i en, og kjørte så til sykehuset. 5 min etter hun kom inn på føden ble jeg født... Hun klarte fint å kjøre, selv med veer. Litt ekstremtilfelle, men hun tenkte rett og slett ikke på at det kunne gå såpass fort.. Så jeg kommer nok til å kjøre bil så lenge jeg gidder, rett og slett. For så fort tror jeg ikke det går hos meg:) Men man må jo se ann magefølelsen. Føler man at det ikke er ok, så lar man vær.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå