babygullz <3 vilde Skrevet 14. februar 2008 #1 Skrevet 14. februar 2008 Har trappet gradvis ned etter jeg fant ut jeg var gravid, og i går hadde jeg en hel dag uten et eneste trekk! Kjenner d er verre med røyksuget i dag enn de andre dagene, men håper jg klarer å holde meg for d om...det er jo visst de første dagene som skal være værst så.... fysj!
KaWi Skrevet 14. februar 2008 #2 Skrevet 14. februar 2008 Gratulerer! Ingenting er bedre enn det, både for deg og for spiren =) Jeg sluttet å røyke 2 mai i fjor etter å ha lest den boken "endelig røykfri forn kvinner" Etter å ha røkt i 24 år og ca 20 om dagen så var det forbausende lett =) Og kan jeg, så kan alle.... Lykke til videre med både røykslutt og magen
Mamma`s lille venn + spire ;) Skrevet 14. februar 2008 #3 Skrevet 14. februar 2008 Gratulerer! Så bra for deg! Og for den lille! Jeg slutta da jeg fant ut at jeg var gravid og det har gått helt fint. Har nå en gutt på snart 1 år og det er veldig glad for all tid jeg sitter igjen med nå som jeg slipper å måtte stikke ut for å ta en blås hele tiden. D e er stress! Føler meg friskere og sterkere nå! Fordi jeg klarte det og fordi jeg ER friskere! Lykke til videre! Husk ! suget går over rimelig kjapt, så bare stå imot! Synes du er flink, jeg:)
callmebecka Skrevet 14. februar 2008 #5 Skrevet 14. februar 2008 Gratulerer!!!! De første dagene er definitivt de værste, de er et helvete...men DET GÅR OVER!!! Jeg lover!!! ;o) Bra jobba, ta en dag om gangen så er du snart røykfri uten å være det bevisst hele tiden!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå