Sjefsmegga Skrevet 14. februar 2008 #1 Skrevet 14. februar 2008 Jeg kan trygt overlate mine små til både pappa og svigerfar. Den som passer oftest og mest er pappa som jobber offshore og er hjemme flere uker av gangen. Han taker også å ha begge de minste noen timer med alt som er av bleieskift, gi flaske, trille og få minsta til å sovne :-) Føler meg veldig heldig som har både forelde og svigerforeldre som jeg kan overlate unga til. Mine foreldre er litt mer vandt til tette da, så svigers de vil helst være to sammen når de skal passe begge to.
Gjest Skrevet 14. februar 2008 #2 Skrevet 14. februar 2008 Lite, bare når de er på besøk. Har ikke familie rundt oss.
kua kalva,drektig igjen Skrevet 14. februar 2008 #3 Skrevet 14. februar 2008 pappa et vell den som passer henne mest:)
~sjiraff~ Skrevet 14. februar 2008 #4 Skrevet 14. februar 2008 Nå er begge besteforeldreparene fortsatt gift så sånn sett er det jo begge som passer da de er barnevakt.
♥pilutta♥ Skrevet 14. februar 2008 #5 Skrevet 14. februar 2008 Pappa passer lillemann rett som det er han når jeg er på jobb:o) Han er jo verdens beste pappa, og da blir han jo selvfølgelig verdens beste morfar )
Sjefsmegga Skrevet 14. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 14. februar 2008 Det er gift her også...men feks svigermor jobber turnus. Pappa har dem på dagtid hvis jeg skal noe, når mamma er på jobb. Han har 2åringen minst to ganger i uka,når han er hjemme, henter henne på formiddagen og har henne til seine ettermiddagen.
Gjest Skrevet 14. februar 2008 #7 Skrevet 14. februar 2008 Æh... Nei, vi bruker ikke bestefedre som barnevakt. Den ene er 89 år og sykehjemspasient og knapt nok i stand til å ta vare på seg selv. Den andre er snart 80, tar godt vare på seg selv, men henger ikke med vår aktive akrobat på 2 år og 9 mnd..... Det er både fordeler og ulemper med å bli foreldre i moden alder, men en av de største ulempene er at vi ikke har så god "tilgang" på besteforeldre...
Sjefsmegga Skrevet 14. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 14. februar 2008 Det skjønner jeg godt da ja. Her er både svigers og foreldrene mine rundt 50 og veldig unge besteforeldre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå