Anonym bruker Skrevet 14. februar 2008 #1 Skrevet 14. februar 2008 Føler meg gedigen idag. Det nærmest verker i magen, og kan ikke begripe hvor stor jeg skal bli - jeg er jo bare halvveis. Enten er det babyen og livmoren som vokser, eller så er det strekkmerkene som melder sin ankomst allerede... Våknet sur og grinete, og måtte regelrett slåss med min datter for å få på henne klær og få henne i barnehagen. Bjeffet til min mann og føler meg helt energiløs. "Alt" er med andre ord pyton i dag, jeg hadde til og med mareritt! Jeg kan ikke fordra denne nye kroppen min, og det er kjipt å vite at det bare vil bli verre.. Åhr, jeg vil bare legge meg og sove til i morgen...
kua kalva,drektig igjen Skrevet 14. februar 2008 #2 Skrevet 14. februar 2008 sender bare en klem jeg:)
Jeg er HAR FØDT!!! Skrevet 14. februar 2008 #3 Skrevet 14. februar 2008 En riktig god "føler-med-deg-klem" fra meg. Jeg hadde en sånn dag forrige uke, og jeg la meg under dyna og tittet ikke frem før samboer og datteren vår kom hjem.. Lykke til med resten av dagen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå