Gjest Skrevet 14. februar 2008 #1 Skrevet 14. februar 2008 Etter at jeg sluttet på p-pillene har jeg i perioder merka at jeg er skikkelig øm på den venstresida, helt nederst i magen. Når jeg trykket der igår, var det så ømt at jeg skvatt ordentlig til.. Lurer på om dette kan være eggløsning, eller om det kan være noe annet.. jeg har vært hos legen og sjekka det ( dog for en liten stund siden ) men de fant ingenting. Sa jeg ville til ultralyd for å se om en gynekolog kunne finne no, men nei, han fant heller ingenitng.. Er dritredd for at det kan være endometriose, men nå er jo jeg verdensmester i å tro det verste alltid da, så..hehe.. Noen som har noe peiling?
Veslesnuppa Skrevet 14. februar 2008 #3 Skrevet 14. februar 2008 Nå har ikke jeg brukt p-piller,men jeg venter og venter på EL(eggløsning)..Har også vært hos hos gynokolog,som sa at det ser bedre ut og at det nærmer seg:) For eggposene hadde vokst endel. Sa ikke legen din noe om at du har eggposer som vokser? Jeg har tatt 3 dobble Pergokurer,så nå håper jeg så inderlig at noe skal skje snart!! For et par dager siden var jeg også øm og hadde vondt nederst i magen..Skal ta blodprøve i morgen for å sjekke om jeg har hatt EL... Kan jo håpe...
Gjest Skrevet 14. februar 2008 #4 Skrevet 14. februar 2008 nei, han sa egentlig ingenting, bare at han ikke kjente noe, og at jeg ikke skulle tenke på at det var endometriose eller kreft ellernoe, for jeg er for ung, og har ikke andre symptomer.. men bleh, det er jo så ubehagelig! :S Hadde mensen (siste dag) den 4 februar, så det er kanskje litt for tidlig med eggløsning også.. men jaja, det kan jo være eggposene, som du nevner her.. Oi, du har tatt pergokurer og alt du? Håper du har hatt eggløsning da jeg! så du kanskje kan få en liten spire om ikek altfor lenge:)
Gjest Skrevet 14. februar 2008 #5 Skrevet 14. februar 2008 Det er ikke for tidlig med eggløsning selv om siste mensdagen din var 4.2.Jeg har uregelmessig syklus(varierer fra 20-28 dager),og det har hendt jeg har hatt el så tidlig som dag 6 etter 1 MENSDAG!
Gjest Skrevet 14. februar 2008 #7 Skrevet 14. februar 2008 Det vet jeg faktisk ikke.. For jeg har gått på p-pillen siden jeg var 18-19 ( er 24 nå) og ble gravid før jeg hadde fått den "ordentlige" mensen etter pilleslut (mista 1.januar). Så har liksom bare hatt EN ordentlig mens, og det var den jeg fikk fire-fem uker etter SA'en..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå