Sørland-snuppa Skrevet 14. februar 2008 #1 Skrevet 14. februar 2008 på butikken der jeg jobber, brater jeg og er hyggelig med alle kundene mine. har vert en fyr som handler hos meg som prater mye til meg og er hyggelig så jeg prater tilbake. når jeg treffer han på gata eller på bussen, så smiler han og hilser og stopper opp og prater om muligheten til det er der. en gang det var flere måneder siden jeg hadde sett han, kansje nermere året faktisk, så gikk han forbi og sa hei og navnet mitt. jeg kjente han nesten ikke igjenn med en gang og ble overasket over at han husket navnet mitt. han må vel ha set det på navneskiltet mitt på jobb en gang, men det var jo lenge siden. treffer på han av og til og prater. han er veldig grei og hyggelig og søt. I går satt jeg i ett møte med jobben og det var han som kom med rundstykkene som var bestilt. døren til møte opnet seg akkurat når han la fra seg maten og jeg snudde meg og så han. han hilste og jeg hilste tilbake. etter ca 10 min banker han på døra og kommer og leverer en lapp til meg... der står det følgene: Hei ring meg en dag hvis du har lyst å bli kjent klem fra navnet og telefonnummeret. vil ikke oppgi det da her inne selfølgelig. jeg har jo en samboer og er ikke interisert i noe sånt med han. men han er jo så grei og hadde vert koselig og fått en venn til. hva mener han egentlig? som en venn eller noe mere??? hva tror dere? og hva skal jeg gjøre? skal jeg ringe og si at jeg er ikke interisert i noe mere en et vennskap eller bare la være og ringe?
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 14. februar 2008 #2 Skrevet 14. februar 2008 På meg virker det som om han vil noe mer,men jeg vet ikke jeg... Jeg hadde ikke ringt..
Gjest Skrevet 14. februar 2008 #3 Skrevet 14. februar 2008 Ville ikke ringt. Tror nok han er interessert i mer enn vennskap (men så er jeg ganske skeptisk også..) =)
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 14. februar 2008 #4 Skrevet 14. februar 2008 Jeg synes du skal si klart i fra til han om at du har samboer, så no mer enn vennskap er du ikke intressert i, han vil nok no mer enn vennskap ;O)
Gjest Skrevet 14. februar 2008 #5 Skrevet 14. februar 2008 tror ikke det er vennskap han er ute etter:)
Sørland-snuppa Skrevet 14. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 14. februar 2008 ja jeg har egentlig en mistanke selv på at det er noe mere han er interisert i faktisk. måten han har sett på meg og pratet til meg på så har jeg hatt en mistanke før om at det ligger noe mere bak en bare og være en hyggelig kunde, men hallo.... jeg kan jo ta helt feil og bare være veldig innbilsk hvis dere kjønner. hahaha. så har egentlig bare oversett det og tenkt på at han bare er hyggelig. men hater når noe sånt skjer. for om jeg ringer eller ikke ringer men forklarer han når jeg treffer han at det ikke er så lurt, så kommer vi helt sikkert til og miste en kunde på jobb. faen altså. kunne han ikke bare la være og gi meg den lappen. han vet veldig godt at jeg har samboer og har fått en liten baby til. jeg begynner og jobbe igjen om 3 uker
Mersa og gutta <3 Skrevet 14. februar 2008 #7 Skrevet 14. februar 2008 Selvsagt ringer du ikke. Neste gang dere treffes, så sier du på en fin måte at du har samboer og ikke intr.
Sivalur Skrevet 14. februar 2008 #8 Skrevet 14. februar 2008 Han vil noe mer enn vennskap ja. Hvis det var et mobilnummer tror jeg at jeg ville sendt en tekstmelding med noe sånt som at du virker som en trivelig kar men siden jeg har samboer føler jeg at det blir feil å inngå vennskap med nye menn - noe sånt som det. Vet at jeg hadde ikke likt det om min samboer fikk seg en ny venninne som var ei dame som hadde troppet opp i butikken hos han støtt og stadig. Hadde jo skjønt at hun var interessert i noe mer enn vennskap og selv om jeg stoler på han så hadde jeg likevel ikke likt det noe særlig.
Sørland-snuppa Skrevet 14. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 14. februar 2008 ja det har du helt rett i "yadda". jeg hadde heller ikke likt det og tror ikke at min samboer heller ikke hadde likt at jeg kom jeg med tlf nr til en og si at det bare er en ny venn jeg vil bli kjent med. hehe
Sørland-snuppa Skrevet 14. februar 2008 Forfatter #10 Skrevet 14. februar 2008 flere som er enig at jeg bør skrive en tekstmeld kansje og si i fra? jeg vil jo garantert møte på han igjen. jeg er ikke vant til og få sånne lapper jeg da kjønner dere. hahahaha
☆Anonymia☆ Skrevet 14. februar 2008 #11 Skrevet 14. februar 2008 han er nok interessert i noe mer..det var vertfall det jeg fikk intrykk av ,og jeg hadde sikkert oppfatta deg sånn også..
☆Anonymia☆ Skrevet 14. februar 2008 #12 Skrevet 14. februar 2008 skriv melding ja =)=) best å gjøre det sånn =)
Sørland-snuppa Skrevet 14. februar 2008 Forfatter #13 Skrevet 14. februar 2008 jeg føler ikke jeg har gjort noen ting som viser at jeg viser noe mere interesse for han. jeg må prate og være hyggelig med kundene og når de prater til meg, kan jeg ikke bare gå føler jeg. men han viste at jeg hadde samboer og to barn. blandt annet en liten baby. for det har jeg sakt og det har han sett også.
☆Anonymia☆ Skrevet 14. februar 2008 #14 Skrevet 14. februar 2008 kanksje han er en av de som tror at man ikke er sånn med alle kundene ..=) men har jo STORT ego,så kanskje han trodde du var snill med bare han..haha =)
Sørland-snuppa Skrevet 14. februar 2008 Forfatter #15 Skrevet 14. februar 2008 hehe. mulig det. jaja. etter og ha født 2 barn og lakt på seg 9 kg det sise året jeg har gårr hjemmeværenes, så er det jo litt hyggelig også da. hehehe. men kunne ha vert uten. hater sånne situasjoner.
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 14. februar 2008 #16 Skrevet 14. februar 2008 Han er tydeligvis interessert i noe mer enn ett vennskap:) Så jeg ville ikke ringt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå