Gå til innhold

Hjelp! Ang. bihulebetennelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har bihulebetennelse, hatt det i halvannen uke nå, og er på min andre antibiotika-kur. Har tatt røntgen av bihulene for å være sikker på at det er det jeg feiler. Men fy f... så inni h..... vondt det er enda, for ikke å snakke om hvor svimmel jeg er.

Hva gjør jeg nå? Blir jo ikke bra!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har også hatt problemer med tette bihuler og tett nese. Brukte nesespray i 3 år! Begynte med Fenu-Max fra helsekosten og har nå kuttet ut nesesprayen:-)

Ta maks dose til du merker bedring. Trapp så ned til vedlikeholdsdose.

Skrevet

Har sliti mye med bihulebetennelse. Er nå gravid og kan ikke ta så mange pencelin kurer. Derfor ble redningen min akupunktur og homopat. har ikke hatt det siden.

Skrevet

Dra på apoteket og kjøp Fenu-max og nesehorn. Begynn på max dose med Fenu-max med en gang. Skyll med nesehorn minst 3 ganger daglig. Hvis du er veldig tett kan du gjerne ta et lite dampbad først, ha gjerne et par dråper eukalyptus olje i det varme vannet, da løsner du opp litt før du skyller gjennom nesen med nesehornet. Dette høres ekkelt ut men det hjelper og det er bare en vanesak. Hadde bihulebetennelse forrige uke og begynte med skylling og fenu-max men måtte få antibiotika i tillegg. Holdt med en kur for meg da. Det gjør sinnsykt vondt så du kan godt ta to paracet og to ibux et par ganger om dagen til det verste har gitt seg.

God bedring!!

Faktisk er det ganske deilig å få skyllet ut all den ekle gørra.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...