Simba Skrevet 14. februar 2008 #1 Skrevet 14. februar 2008 Har 3 fantastiske barn. Men klarer liksom ikke å si aldri mer. Men same tidig virker 4 barn så utrolig mange. Liksom mye mer arbeid. Blir ikke enda i tilfelle. Noen som kan fortelle meg hvordan det er, positive og negative. (Alder på de vi har nå: 7, 4 og 2).
CaMaChMa Skrevet 14. februar 2008 #2 Skrevet 14. februar 2008 Heisann. Jeg har 4 barn. Trodde det var mye arbeid med fire, men overgangen har nesten ikke vært merkbar. Mine tre største er 8,10 og 12 år. Og minstepia er 10 mnd. Har god hjelp fra de store, men den flinkeste til å hjelpe, er den stolte storebroren på 8 år. Jeg hadde bestemt meg for at tre var nok, men plutselig holdt jeg en test i hånda som viste positivt. Fikk et lite sjokk, men gleden bare økte etterhvert som svangerskapet gikk. Jeg syntes fire hørtes så mye ut, ikke hadde vi nok soverom, alt babyutstyr var solgt, men stor nok bil hadde vi. Mange barn og flere gleder!!!!!!! Lykke til med valget du tar!!!!
Nit@™ Skrevet 14. februar 2008 #4 Skrevet 14. februar 2008 Jeg har 4, ganske spredt i alder. 18, 15, 8 og 2 år. Synes det var litt ekstra da nr 4 kom, men nr 3 var jo da allerede 5 så da blir jo forskjellen litt større fra "litt stor, til baby" ;o) Men ikke så mye mer jobb. Man gjør jo stort sett det samme likevel. Angrer ikke på at vi fikk nr 4! Dine to minste blir jo mer like i alder (f.eks 3 og 0 år om dere starter nå ;o) Men alle her har egentlig hatt stor glede av lillebror, så det har godt kjempegreit. Alle leker med han og tar seg av han. Sikkert en grunn til at han kaller alle i huset for "pappa" eller "mappa" ;o) Til og med kjæresten til eldste datteren min er "pappa" ;o)
Gjest Skrevet 14. februar 2008 #5 Skrevet 14. februar 2008 Nei, men vi vil gjerne ha 3-4. Har to gutter nå.
Simba Skrevet 14. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 14. februar 2008 Hvis vi skal ha starter vi ikke før om nesten 2 år. Så da begynner de andre og bli ganske store. Akkurat nå har vi nok, de skal jo følges opp! Hvordan er det med lekser og oppfølgning og ikke minst reiser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå