Gå til innhold

Spm. angående leasing av bil!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er fordeler og ulemper ved å lease kontra å kjøpe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er dyyyyyrt å lease!

 

Du har jo rett til å kjøpe ut bilen etter noen år, eller bytte, men da blir bilen gått over med mikroskop og det de finner av mikroskopiske og større skader - det må du betale for... Selv om det er sånne ting som "alltid" skjer - som f.eks. en steinsprut i ruta og sånne ting. Det er ikke lønnsomt å lease bil, flere og flere store arbeidsgivere går også bort fra den løsningen etterhvert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...