juniorsen Skrevet 14. februar 2008 #1 Skrevet 14. februar 2008 Hva er fordeler og ulemper ved å lease kontra å kjøpe?
Gjest Skrevet 14. februar 2008 #3 Skrevet 14. februar 2008 Det er dyyyyyrt å lease! Du har jo rett til å kjøpe ut bilen etter noen år, eller bytte, men da blir bilen gått over med mikroskop og det de finner av mikroskopiske og større skader - det må du betale for... Selv om det er sånne ting som "alltid" skjer - som f.eks. en steinsprut i ruta og sånne ting. Det er ikke lønnsomt å lease bil, flere og flere store arbeidsgivere går også bort fra den løsningen etterhvert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå