NormaJean Skrevet 14. februar 2008 #1 Skrevet 14. februar 2008 Er det noen her som har forsøkt det? Er så plaget av tett og rennende nese, aldri ett problem før graviditeten, men nå....... jeebus. Har fått akupunktur mot andre ting, syntes det hjalp, men er det like effektivt mot "hormonelt" påvirkede plager? Er lei av nesespray og nesehorn. Skylling hjelper ikke.
sekstisjuer Skrevet 14. februar 2008 #2 Skrevet 14. februar 2008 Det hjelper med akupunktur til meg. Allerede etter en behandling ble det litt bedre. Ble bedre for hver gang (hadde hatt tre behandlinger) helt til jeg ble kraftig forkjøla. Har nå hatt en behandling etter forkjølelsen og det er igjen bedring. Regner med å bli bestukket en gang i uka den nærmeste måneden, for å være sikker på at det holder seg åpent. For noen år siden var jeg skikkelig plaget av bihulebetennelse som ikke ville gi seg. Fikk da råd om å prøve akupunktur, noe jeg også gjorde. Etter seks uker (varierte med en og to behandlinger i uka) ble jeg så god som ny. Dette holdt i hele tre år, det vil si jeg ble ikke tett i det hele tatt de neste tre årene. Anbefales virkelig. God Bedring!
NormaJean Skrevet 14. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. februar 2008 takk for svar har fått med meg at noen bruker noe som heter " sea band"??? er det noe slikt akkupressur bånd? hjelper det?
lille sprelle Skrevet 14. februar 2008 #6 Skrevet 14. februar 2008 Akupunktur mott tette bihuler hjelper! Hjemme kan man bruke nesehorn og saltvann....
Lyst på en til! fekk prins:D Skrevet 14. februar 2008 #7 Skrevet 14. februar 2008 Håper det hjelper =) Skal få akupunktur mot rennande nase og bihuler i morgon. Har ikke prøvd det før, men mange som sier at det hjelper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå