Koja Skrevet 14. februar 2008 #1 Skrevet 14. februar 2008 Noen som har barn her som gang på gang får ørebetennelse??Dette er vår fjerde runde-i år, lillegutt er ett år gammel. Det er så fortvilende å se han har så vondt. Vi venter på time hos spesialist. Lurer på hva som evt blir gjort, har jo hørt om dren.
Gjest Skrevet 14. februar 2008 #2 Skrevet 14. februar 2008 Jeg er redd mini holder på å få det igjen ja, han er 8 mnd og haddedet for en måned siden. Han har feber og suterernår han er våken, hele tiden suterer, nå sover han da. Vår mellomste har dren, men han har faktisk bare hatt ørebetennelse en gang. Om dette er fjerde gangen bare i år ville jeg nok bedt om henvisning til spesialist ja...
Koja Skrevet 14. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. februar 2008 hvordan var det å få lagt inn dren?? gjorde det vondt etterpå??ja vi er henvist, venter på innkallelse...
Gjest Skrevet 14. februar 2008 #4 Skrevet 14. februar 2008 Ja så nå du hadde skrevet det, beklager :-) Vi har ikke merket noe i ettertid nei, tror ikke det er vondt for barnet i det hele tatt, tverti mot blir de jo bedre av det. Det som var værst synes jeg var rett før, når de stakk ham for å sette inn veneflon (og på ham fant de jo ikke noen blodårer ford han hadde vist hatt embla-plastrene på for lenge) og til slutt måtte legge ham rett i narkose uten å gjøre ham likegyldig først, det var ikke så gøy, ungen fikk jo panikk når han fikk masken over ansiktet. Etterpå var han i toppform, bare 20 min etter han våknet opp igjen løp han rundt på gulvet og etterpå slukte han et helt rundstykke og et stort glass vann i katinen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå