Solskinnstrall Skrevet 14. februar 2008 #1 Skrevet 14. februar 2008 Jenta mi på 3 uker har fått småsmå prikker i panna og jeg lurer på om det er noe jeg kan smøre på. Noen som er kjent med dette?
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2008 #2 Skrevet 14. februar 2008 Min sønn hadde og prikker. Men Helsesøster mente det var fordi jeg hadde for mye klær på pjokken at han ble klam å svettet og dermed fikk svetteutslett. Hvis det er det, så går det vekk av seg selv.
Solskinnstrall Skrevet 14. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. februar 2008 Da hadde det vel kommet på kroppen ellers- i nakken og slikt?? Lurer på om det kan være det de kaller hormonutslett- men jeg er ikke sikker....
Tussa og Sofie Skrevet 14. februar 2008 #4 Skrevet 14. februar 2008 Det fikk vesla mi og, på brystet hadde hun det også og det var hormonelt utslett ja, gikk bort etter en uke eller to.
MissBenz Skrevet 14. februar 2008 #5 Skrevet 14. februar 2008 Kjøp Apo Base, så er det borte på noen dager. Her kom det bort etter ei natt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå