Scorpiogi Skrevet 14. februar 2008 #1 Skrevet 14. februar 2008 Noen som vet hvordan man skal stelle en Flamingo?? Altså, hvor mye vann, skal den stå i lys, vindu? + alt annet som kan tenkes å hjelpe.. ELLER om dere vet en nettside der man kan finne ut dette??
Scorpiogi Skrevet 14. februar 2008 Forfatter #2 Skrevet 14. februar 2008 Dytter litt jeg. Min er på tur å gi opp skjønner dere, og svigermor truer med å ta den til seg for å redde den! huff... )
Dronningen! Skrevet 14. februar 2008 #3 Skrevet 14. februar 2008 http://home6.inet.tele.dk/eap/planter/flamingoblomst.htm
Dronningen! Skrevet 14. februar 2008 #5 Skrevet 14. februar 2008 Bare hyggelig... Ta godt vare på blomsten din nå)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå