Gå til innhold

har ganske nylig gått opp for meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

at vi skal ha en til baby,å jeg gleder meg,men er litt skremt og:)

lurer på hvodan det vill bli for den eldste,å hvordan jeg skal kombinere det med hobbyen min.

men det skal bli kos:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ble nysgjerrig... Hva er hobbyen din???

Skrevet

hunder,er hundetrener og reiser rundt og går konkuranser:)

Skrevet

Heisann!

Er i samme boks som deg, og dette skal vi nok klare! :)

Jeg driver oppdrett av hund og er ofte på utstillinger, og har planer om å starte på hundetrener kurs om ikke så lenge.

Sambo har fått full opplæring i "hvordan vise hund" og skal hjelpe meg når jeg ikke klarer å vagge meg rundt i ringen lengre! hehe..

Skrevet

hehe ja, ifølge planen skal vi gå en konk. i slutten av juli, å jeg har term.11 aug:p får be dommern være snill med meg:p

hvilken hunder har du?

Skrevet

Vi får sikkert sympati-champions da vet du ;)

Jeg driver et lite oppdrett av Chihuahua, er leder i den lokale Dyrebeskyttelsen og styremedlem i hundeklubben, så det må nok prioriteres litt fremover ja.. :)

Skrevet

hehe jepp:p sitter å i styret i hundeklubben her,har sittet som leder i 2 år så nå tar jeg 1 års pause som nestleder:p

hadde en liten chihuahua på valpekurs i høst, utrolig morsom stor hund som kom i liten innpakkning:)

Skrevet

Samme greia her! Mamma til en fra før, driver med agility, fikk ny valp uka før jeg ble gravid.... ikke den beste kombinasjonen, særlig med bekkenproblemer fra uke 9. Har innsett at ambisjonene om å bli "minst" verdensmester må legges litt på is ei stund. Men vi fortsetter å trene på enkelt vis, og holder oss aktiv i miljøet. Og så satser jeg på at med støtte fra mannen min, skal det gå greit å være tobarnsmor og aktiv agilityutøver etter hvert, når kroppen samarbeider bedre. Har jo sett mange som klarer å kombinere det! For meg er det viktig å ikke "gi opp" eget liv selv om man er mor, og det har min mann stor forståelse for.

Skrevet

ja kjenner problemet med løpingen, men heldigvis er det nesten bare gåing i lp:)

hvilken hunder har du?

Skrevet

En lancashire heeler. Gikk over til det fra Border Collie. Dvs border collien flytta til mamma og pappa i høst og får leve sine siste år som gårdshund der ilag med tre andre bordere. Hun fungerte dårlig som familiehund etter hvert, var rett og slett for nervøs i forhold til vår 2-åring, så vi syns ikke det var trygt å ha henne i et lite hus i byen lengre. Enn du, hvilke hunder har du?

Skrevet

border tispe:)

heldigvis er hun roligeta selv inne å stor trives med lille på straks 3 år, dette er min andre border:) kommer vell en til i hus etterhvert, om det ikke blir terv eller schæfer:)

Skrevet

hvor langt er du kommet i ag?

Skrevet

Med borderen konkurrerte vi i kl 3, hadde 3 cert, men ingen fra NKK-stevne, så ingen champion-tittel..... deltok i NM to år, men kom aldri til finalen da.... Hun ble alltid så dempa innendørs og fikk alltid tidsfeil på sånne stevner. Hun er ikke en hund med så sterk psyke, desverre. Med den nye hunden er vi ikke kommet igang med mer enn litt grunntrening og enkel hinderinnlæring. Karrieren er som sagt litt på vent! hun er jo bare 6 mnd da, så vi kommer sterkere tilbake om litt! Konkurrerer du mye, eller er du mest engasjert som instruktør?

Skrevet

på denne tiden av året er det mest som instruktør, holder trening 4 dager i uken med valper,unhunder, å konkuranse trening, har heldigvis en kompis som er instruktør han og så vi hjelepr hverandre.

fra mars til oktober er det konkuranser, startet i fjor mai med tispa vi har nå, hun er foreløpig i kl.1, hun blir så dempet i ringen at hun bare synker sammen, å desverre har det en virkning på meg å, så nå har vi hatt fri siden oktober å har fått trent masse under kommando så håper det går bedre nå i mars.

vi må jo reise så langt for og konkurere så denne gangen må vi kjøre 9 timer for en dag med konk, men det er vell verdt det:) s da sier det seg selv at vi ikke får konkurert så mye vi vill:)

Skrevet

Ser jo nå i profilen din at du er fra Alta, jeg er fra Tromsø, skjønte jo nesten at du og måtte være nordfra når du skrev hvor langt dere kjører for å konkurrere :-) Kjenner igjen det ja.... Har du vært noe i Tromsø og konkurrert? Lurer jo på om jeg har møtt deg :-) Jeg har ikke konkurrert i Alta, faktisk har jeg vært i Finnmark på konkurranse bare en gang, det var i Lakselv for noen år siden.

Skrevet

var 2 turer i tromsø:P i oktober fikk hun fri pga. av skabb:p

gikk i juni for schæferhundklubben, og i september(tror jeg) for tromsø hundeklubb.

i alta er det bare en konkuranse i året og den er det schæferhundklubben som har, ellers er det 2 i lakselv og 1 i hammerfest.

om 2 år skal alta hundeklubb ha for første gang, vi søkte ikke tidsnok i år, å vi ble opptatt av nkk i fjor:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...