madisen Skrevet 14. februar 2008 #1 Skrevet 14. februar 2008 Jeg testet svakt positivt med CB en dag etter IKM (på tirsdag). Ventet til i dag tidlig og testet igjen. Svakt positivt i dag også, i tillegg var testen enda svakere enn på tirsdag. Er nå 3 dager over IKM, er alltid presis. Føler meg gravid, kjenner det i magen og i puppene. Men ble veldig slått ut av den enda svakere testen. Noen som kjenner til dette? Hva skjer?
En liten en til? Skrevet 14. februar 2008 #2 Skrevet 14. februar 2008 Er det en strek der så er du nok gravid, uansett om den er svak....(ihvertfall etter det jeg har fått med meg) Jeg tok første test på kvelden på ikm og andre test på morgenen dagen etter. Den andre hadde ikke noe sterkere strek enn den første.......
annka82-har 3 nydelie gutta:) Skrevet 14. februar 2008 #3 Skrevet 14. februar 2008 jeg hadde det slik,derfor tok jeg CB-digital,så slapp jeg lure lengre:) så anbefaler deg å ta en slik,så står det gravid el ikke...Men tror du er det:) isåfall lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå