Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

 

Hei.. den lille gutten min hadde feber tirsdag og onsdag, feberfri i dag. spist bare litt de dagene men det er grei for han har drukket ganske mye. men han har ikke tissa noe, bleia fra i natt var helt tørr å det har ikke kommet noe enda, er det noe jeg trenger å bekymre meg for?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke du bør tenke noe på feberen..

Men at bleia er tørr siden du la han igår? Er vel godt over 12 timer det nå da eller?

Skrevet

ja over tolv timer, kan det være farlig, han drikker mye men tisser ikke. han bleier å tisse masse

Skrevet

Ring lege du, bedre å ringe 20 ganger for mye enn en gang for lite... Synes absolutt han burde ha tisset på 12 timer ja, selv med feber...

Skrevet

Signerer alva..

 

Ring legen du =)

Skrevet

Jeg har hatt sykt barn de siste dagene, og fikk beskjed om at barnelegen var fornøyd med en tissebleie pr. dag når barnet var sykt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...