Misti Skrevet 14. februar 2008 #1 Skrevet 14. februar 2008 Hei.. den lille gutten min hadde feber tirsdag og onsdag, feberfri i dag. spist bare litt de dagene men det er grei for han har drukket ganske mye. men han har ikke tissa noe, bleia fra i natt var helt tørr å det har ikke kommet noe enda, er det noe jeg trenger å bekymre meg for?
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 14. februar 2008 #3 Skrevet 14. februar 2008 Tror ikke du bør tenke noe på feberen.. Men at bleia er tørr siden du la han igår? Er vel godt over 12 timer det nå da eller?
Misti Skrevet 14. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. februar 2008 ja over tolv timer, kan det være farlig, han drikker mye men tisser ikke. han bleier å tisse masse
Gjest Skrevet 14. februar 2008 #5 Skrevet 14. februar 2008 Ring lege du, bedre å ringe 20 ganger for mye enn en gang for lite... Synes absolutt han burde ha tisset på 12 timer ja, selv med feber...
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 14. februar 2008 #6 Skrevet 14. februar 2008 Signerer alva.. Ring legen du =)
Carburetti Skrevet 14. februar 2008 #7 Skrevet 14. februar 2008 Jeg har hatt sykt barn de siste dagene, og fikk beskjed om at barnelegen var fornøyd med en tissebleie pr. dag når barnet var sykt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå