UngVoksen-over termin Skrevet 14. februar 2008 #1 Skrevet 14. februar 2008 Uff så plagsomt med maserier... I går hadde jeg ordentlige mens murringer - og var øm nederst i livmoren etter at jormor hadde sjekket meg på tirsdag.. Trodde at NÅ skjer det noe... Men våknet i morges kl. 06.30 med "søren... ingen ting nå heller" La meg igjen - og våknet i 9 tiden av noe jeg trodde var rier.. kjente tak i ryggen og magen strammet seg... I over en time kjente jeg dem ca hvert 15 min... Stod opp - og hva skjer...? Jo det stopper opp ! Åååå så frustrerende! Kan ikke fødselen bare starte!!!!!
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 14. februar 2008 #2 Skrevet 14. februar 2008 Så frustrerende da. Har selv maserier, og jeg har 20 dager til termin. Plagsomme greier!. Du får trøste deg med at det snart er over og de ordentlige riene tar inn for fullt. Håper det ikke er så lenge til. Lykke til med fødsel og en liten nyfødt. Du kan jo prøve noen av kjerringrådene for å få igang fødselen;-)
UngVoksen-over termin Skrevet 14. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. februar 2008 :-) Ja, jeg har prøvd allt -- absolutt allt... bortsett fra lakser olje da.. skjer ingenting... Har til og med drukket en boks med Lakrisrot te de siste 14 dagene.. Nei, jeg får bare forsøke å holde meg aktiv - selv om det er begrenset hva jeg får gjort når jeg har så bekkenløsning... :-) Satser på det tar seg opp igjen snart! Han må jo ut :-)
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 14. februar 2008 #4 Skrevet 14. februar 2008 Ikke godt å vite hva man skal finne når man har prøvd alt. Får springe litt i trapper om du ikke har prøvd det;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå