isi* med liten januar spire!! Skrevet 14. februar 2008 #1 Skrevet 14. februar 2008 Noen av dere som hadde det slik å så fant ut at dere var gravid likevel? Å hva var symptomene? Er 3 dager over ikm (vet at det kan være veldig vanlig, men har aldri skjedd med meg før!!!) I går (2dager over ikm) fikk jeg pittelitt rosa utflod om morgenen, og blærebetennelse. Ellers har jeg mensmurringer, går å sjekker heeele tiden men ingen tr. Kun helt klart negative tester så langt med morgen urin. Ikke en liten baby-skybert-strek en gang... Noen som vet??? Hmmm
Lilla81 Skrevet 14. februar 2008 #2 Skrevet 14. februar 2008 Jeg hadde det litt sånn denne gangen jeg også. testet 1 dag over ikm men fikk negativt.testet igjen 3 dager over ikm men neg da også.så ventet jeg litt til og da jeg var en uke over ikm så prøvde jeg igjen og da var den svakt positiv. så vent noen dager og prøv igjen:) jeg hadde også veldig mens murring hver dag og trodde tr kom når som helst.... Lykke til:)
isi* med liten januar spire!! Skrevet 14. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. februar 2008 Okei =) Tusen takk. Merkelig for jeg var helt sikker på at det ikke gikk denne pp, og jeg føler fremdeles at det ikke har gått. Så får bare vente til helgen jeg da.... Viss ikke tr dukker opp. Tusen takk for svar. Er så rart når kroppen plutselig ikke oppfører seg vanlig...
Lilla81 Skrevet 14. februar 2008 #4 Skrevet 14. februar 2008 Bare hyggelig:) Skal krysse fingrene for at tr holder seg unna jeg:) Masse Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå