Gjest Skrevet 14. februar 2008 #1 Skrevet 14. februar 2008 har siden el (5/2) hatt noe løs mage om morgenen (beklager for detaljene) hatt skikkeli "ondt" i magen,litt uvel... kan det være et tegn?? er så lei av å bli skuffet nå!!! er begynt å lure på om det kan være noe galt med en av oss =( har prøvd i 8 mnd nå!! noen som har hatt det slik?? takk for svar =)
Dotten Skrevet 14. februar 2008 #2 Skrevet 14. februar 2008 Dette du nevner kan godt være tegn, men det behøver heller ikke det. Alle opplever ting så forkjellig, men klart enkelte ting går jo igjen hos mange. Selv hadde jeg null symptomer forrige gang, kun at tanta aldri kom. Ingen ondter, stikkinger, ømme pupper, kvalme eller noe! Vi får krysse fingrene for deg... Selv er jeg i min 19. pp med nr. 2, så håper nå endelig at vi lykkes snart! En smule lei jeg også
Gjest Skrevet 14. februar 2008 #3 Skrevet 14. februar 2008 ja off,for det som er så rart denne gangen er at jeg ikke har fått ømme pupper.. det har jeg hatt de siste mnd ca 1 uke før tanta kommer. off føler med deg =( syns jeg har ventet lenge men ja hehe vet noe om hvordan vi kan sjekke om han har dårli kvalitet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå