Gå til innhold

Dere tror meg vel ikke... men det er sant.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og min mann har vært sammen i 10 år. Han er jo så snill og god og ikke minst kjekk. Jeg elsker han over alt i denne verden (sammen med barna våres selvfølgelig).

Problemet våres er, vi har et fiasko sexliv. Vet ikke om det er at han har for liten snopp (den er 14 cm, målte den en gang for gøy i fylla, hehe). Hadde en one night stand før jeg traff min mann, og husker det var utrolig deilig. Men med min mann så kjenner jeg liksom ikke noe. Kjenner han ligger oppe på meg liksom, og at noe går inn og ut der nede, men null følelse. Jeg klarer fint å tilfredstille meg selv og få orgasme. Vet det ikke er vanlig med orgasme med kun penetrering, men jeg synes ikke det er godt overhodet, det er ikke vondt heller... har ikke noen følelse der liksom.

Jeg har sagt til han noen ganger at jeg kunne ønske han kunne gi meg en orgasme også, jeg kommer jo når han fingrer meg. Men det skjer sjeldent, han sier det tar så lang tid... og da blir jeg litt sånn... føler meg veldig brydd når han en sjelden gang prøver (1 gang annenhvert år). Føler jeg må forte meg... og da går det liksom ikke.

Jeg liker best når han kiler meg og koser med meg. Nå er det blitt sånn t jeg gjør alt som står i min makt for å få han til å komme så fort som mulig. Det er DEILIG når vi er ferdige! Eneste jeg tenker på nå når vi har sex: BLI FERDIG DAAAAAA! Jeg sier jo ikke dette til han da.

Jeg vil ikke ha noen andre, men dette begynner å bli plagsomt rett og slett. Var litt kåt i går kveld, og snek meg under dyna hans (mes store forventninger), men bruker han hendene sine, så bruker han dem på seg selv (tar på ballene).

Hadde han nå bare kysset meg litt, i nakken og her og der... så jeg fikk LITT igjen for jobben, men det gjør jeg jo ikke. Dere tror meg vel ikke, men det er sant, jeg er føleslesløs der nede :((((

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg får orgasme med kun penetrerin som regel hver gang jeg og mannen har sex. Men så er han en god del bedre utrustet enn din.

Jeg syns at du godt kan forvente at han skal bruke tid på å tilfredstille deg når han får orgasme med deg. Bare rett og rimelig. Hvorfor mener han at det bare er han som skal ha utbytte av sex?

Gjest NydeIig
Skrevet

Jeg tror ikke det er deg det er noe galt med her, vel ikke ut fra det du forteller.

Jeg hadde heller ikke følt meg tilfredstilt med et sexliv der han kun tok på meg annethvert år, og knapt kunne kysse meg litt i nakken.

Fordi han kun skulle ta på seg selv, og ha samleie med meg, der han sier høyt at han ikke engang gidder prøve å gjøre noe for meg for det tar så lang tid. Hadde nok følt meg som en oppblåsbar dukke tilslutt.

Du er sikkert frustrert, og jeg misforstår deg sikkert litt, men ut fra det du skriver er dere jo før eller siden nødt til å få ordnet opp i sexlivet deres. Lykke til med det. Du sier han er snill og grei så da blir han vel med på det, om han først forstår hva det dreier seg om .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...