~La luna~ Skrevet 14. februar 2008 #1 Skrevet 14. februar 2008 har noen bestilt derfra ? Hvor lang tid tok det før du fikk varene ? Og måtte du betale tollavgift? Takk for svar !
snowcake Skrevet 14. februar 2008 #2 Skrevet 14. februar 2008 tok vel 3-4 uker om jeg ikke husker feil, betalte ca 130 kr i forenkla toll. Men jeg bestilte to like ved en feiltakelse, så nå har jeg en liggende her som er ny, uåpna, med ekstra lange stropper, toyring og lomme. I sjokoladebrun...
~La luna~ Skrevet 14. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. februar 2008 Ok, dumt jeg ikke visste det, for jeg har allerede bestilt. Bestilte 22.januar, så håper den kommer snart, da vi reiser til Argentina 28. februar... Har sendt mail dit, på mandag, men ikke fått svar. På sida står det order complete bare, så ikke lett å vite langt den har kommet (
snowcake Skrevet 14. februar 2008 #5 Skrevet 14. februar 2008 det burde gå, sikkert tollgreia som tar litt tid. Argentina...Sukk! God tur!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå