Gå til innhold

www.babyhawk.com???


Anbefalte innlegg

Skrevet

har noen bestilt derfra ? Hvor lang tid tok det før du fikk varene ? Og måtte du betale tollavgift?

 

Takk for svar !

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tok vel 3-4 uker om jeg ikke husker feil, betalte ca 130 kr i forenkla toll. Men jeg bestilte to like ved en feiltakelse, så nå har jeg en liggende her som er ny, uåpna, med ekstra lange stropper, toyring og lomme. I sjokoladebrun...

Skrevet

Ok, dumt jeg ikke visste det, for jeg har allerede bestilt.

Bestilte 22.januar, så håper den kommer snart, da vi reiser til Argentina 28. februar... Har sendt mail dit, på mandag, men ikke fått svar.

 

På sida står det order complete bare, så ikke lett å vite langt den har kommet :o(

Skrevet

det burde gå, sikkert tollgreia som tar litt tid. Argentina...Sukk! God tur!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...