AO3 Skrevet 14. februar 2008 #1 Skrevet 14. februar 2008 Jeg testet positiv i dag! Med andre ord var jeg lenger inne på Snart Klar enn på Bli Gravid... Jeg fikk ikke engang igjen mensen etter p-pilleslutt. Jeg føler meg bare så utrolig heldig!!! Skal si det til sambo i kveld, på selveste Valentine's Day. Klarte å holde tett i dag tidlig etter at jeg testet positivt, men det var ikke lett. Snart skal jeg kjøpe en babybody e.l. og pakke inn sammen med de (fire til nå, endelig begynner det å synke inn!) positive testene. Og jeg som var bekymret fordi jeg hadde kjøpt en kjip Valentine's Day-gave til ham, nemlig en boxershorts? Denne gaven vil han nok sent glemme! ********************************babystøv til dere alle************************
DiddiDaddi Skrevet 14. februar 2008 #2 Skrevet 14. februar 2008 Gratulerer masse, så flott det gikk så fort Det blir en kjempefin Valentines Day-gave til samboeren din! Kos deg masse med den lille spiren i magen, håper du får et fint svangerskap! Gratulasjonsklem
beibs Skrevet 14. februar 2008 #4 Skrevet 14. februar 2008 åååååååååååååååååå gratulerer så mye!!! heldig du!!! håper duh legger inn en liten notis her om hvordan det gikk
minni-11.uke Skrevet 15. februar 2008 #5 Skrevet 15. februar 2008 Åå, grattis!! Har fulgt litt med, for oppdaga at vi skulle beg å prøve omtrent samtidig... Venter el om et par.dager (tror jeg), så håper virkeli jeg er like heldig som du!!! Kos deg veldig!!!!!! Hurra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå