Gå til innhold

Feirer dere valentinsdagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I så fall, hva gjør dere? Og kjøper dere noe til partneren?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Feirer og feirer. Prøver å gjøre noe litt ekstra, kjøpe inn noe godt jeg vet han liker, lage noe spesielt til middag o.l. men ikke noe "nå skal vi feire valentinsdagen", liksom.

Skrevet

Nei vi feirer ikke. Tenkte heller å lage noe godt til desert eller noe..

Skrevet

Nei, viste ikke det var i dag engang jeg..

Skrevet

nå har jeg bakt sjokoladekake formet som et hjerte.

blomster og frokost står på bordet, venter på at samboer skal våkne ;-)

Skrevet

idag skal det feires ja...

sitter hjemme og venter på at mannen min skal komme å hente meg nå..

etter det skal vi på en kort handletur før vi skal feire med å vaske bilen vår... :-D

ikke noe sier vel romantikk enn såpe,vann, voks og polering??

grrrr..... ;-D

Skrevet
:) hehe:) jeg fikk 2 roser når jeg voknet:) pluss en salat som er kjøpt på big bite der paprikaen var formet som et hjerte:) åååhh.. Synes det er veeeldig koselig:) Vi skal lage god mat ilag i dag:)
Skrevet

Vi har aldri feiret den. De to første årene vi var sammen lagde jeg kort til han og første året husker jeg at jeg la ved en rose. Men det ga han bare dårlig samvittighet hehe Så i dag da jeg smurte matpakke til han, skrev jeg med rød tusj på matpakkepapiret "God Valentinsdag" og "elsker deg",sånn at han skal ha skiiiiikkelig dårlig samvittighet :P Neida hehe

Men nå som man er gravid hadde en liten oppmerksomhet ikke vært så dumt... Men men, vi får håpe de andre 364 dagene får mer oppmerksomhet enn akkurat 14. februar!

Skrevet

Feire og feire fru blom.. skal bake en kake til han i dag, det er alt...

Skrevet

Nei, vi feirer ikke Valentinesdagen. Vi syns begge det er tull å springe å kjøpe gaver til hverandre den samme dagen alle andre gjør det bare for at alle andre gjør det. Kjøpesenteret her får ikke tak i oss nei.

Forhåpentligvis blir dagen i dag heller husket for den ordinære ultralyden vi skal på og se at alt er i orden og kanskje til og med få vite hva det er vi venter. Om vi må begynne å lete etter guttenavn eller om vi kan slå oss til ro med det jentenavnet vi har funnet for lenge siden... :)

Skrevet

Feirer gjør vi egentlig ikke. Men jeg gir han som regel ett eller annet!

Gjerne en litt bedre middag og gavekort for fri bruk :)

Men idag skal vi på svangerskapskurs ;) Blir spennende å se hva de har å tilby :)

Men har kjøpt han Norwegian wood billetter til foo figthers, gleder meg til å komme meg litt ut uten magen igjen :) så rekner med det slår ann å få etter et 4-timers sv.skapskurs ;)

Kos dere i dag!!

Om ikke for valentines dag, så for din egen dag!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...