Gå til innhold

Sjiraffen!!!!!

Sessa ruger igjen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Crap, skrev innlegg til deg også klarte jeg slette det. Får skrive det på ny, da.

Hadde tenkt å få deg gjennom dagen i dag med masse morsomheter og sprell, men så har homonene skrudd seg på for full her og jeg har egentlig bare lyst til å sitte og grine.

Nuvel! Jeg stemmer i hvertfall for at du sitter her på dib i hele dag og legger ut innlegg av typen "Hva har dere i øverste hylle i bokhyllen?", "Hva hadde dere til frokost i går?" Etter fulgt av "Inspirert! Hva har dere i nederste hylle i bokhyllen?" og "Inspirert! Hva hadde dere til frokost i dag?". Da skal jeg love deg at tiden går.

Stikker i åpen bhg nå med håp om at tiden går litt fortere frem til frøkna skal sove, så jeg kan få grine i fred. ;)

Sender en alv med fødestøv, jeg! Klemmer fra en som tenker masse på deg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tilbake fra åpenbhg, så dytter på denne før jeg tar meg en time out på sofaen!

Går det bra med deg?

Skrevet

dytter igjen, jeg... så at du var her nå.

Skrevet

Hehe.. Skal nok klare å finne på en hel haug med uinteressante og tidsfordrivende innlegg ja for å få tiden til å gå. Skal heldigvis ut å spise en tur i dag da så noe spennende skjer jo selv om det ikke blir noen fødsel..

:o)

Skrevet

Så bra! Dere får kose dere masse.... Plutselig (for det skjer jo plutselig uansett når det skjer) så er dere tobarnsforeldre!!!

Skrevet

Jepp, plutselig i kveld kanskje?? (overoptimistisk som alltid)

:o)

Skrevet

Krysser fingrene for det! Men jeg velger å være realistisk for deg og venter at jeg ser deg her noen dager til. I morgen synes jeg du skal ta vindusvasken! ;)

Skrevet

Hehe... Vinduene er fortsatt gullende rene etter forrige uke... Så må vel finne på noe annet. Må rydde og vaske her da siden vi skal ha visning i helga. Så har litt å bedrive morgendagen med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...