reekleim *fødeklar* Skrevet 14. februar 2008 #1 Skrevet 14. februar 2008 Jeg fatter ingenting. Hvordan skal dreamy bagen festes på quinny freestyle understellet. Kjøpte en brukt bag på nettet så jeg har ikke noen bruksanvisning. Please noen som vet???
Babyendelig- får 2 tette=) Skrevet 14. februar 2008 #2 Skrevet 14. februar 2008 Vi har kjøpt Quinny Speedy, men det er akkurat samme prinsippet. Dreamy Bagen setter vi bare rett ned på adapterne på understellet, to sorte plast"skiver" som står rett opp, en på hver side av understellet. Du kan velge hvilken vei du vil feste bagen, forover eller bakover. Veldig enkelt, det sier klikk, og så sitter bagen på. Hvis det derimot ikke sitter adaptere på understellet fra før av, må du antagelig montere disse på først, vet at de er å få kjøpt løse. Vi kjøpte brukt vogn, så disse sto ferdig montert på vårt understell hvertfall.
reekleim *fødeklar* Skrevet 14. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. februar 2008 OK takk! Jeg har adapter men fatter ikke hvor de skal sitte. skjønne hvor jeg setter den i bagen men ikke på vonga...jeg får gå å klura lite til...hahah snakk om kløna altså. takk før hjelpen
ninanja Skrevet 14. februar 2008 #4 Skrevet 14. februar 2008 Har speedi, og der må man kle av hele sportsvogngreia for å kunne sette på adapterne og få på bagen. Vet ikke om det er sånn på freestyle også. Du finner bruksanvisning til alle quinny-vognene på www.quinny.com
reekleim *fødeklar* Skrevet 14. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. februar 2008 Takk dere! jeg klarte det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå